طرح یک ادعای عجیب درخصوص علت سقوط احتمالی نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته‌اول +فیلم

براساس برخی ادعاها، سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته‌اول یک اتفاق مهندسی‌شده است تا بودجه چند برابری دست مدیران این باشگاه را در لیگ دسته‌اول بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که فقط دو هفته تا پایان فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی‌مانده است، از نفت مسجدسلیمان به‌عنوان نخستین شانس سقوط به لیگ دسته‌اول یاد می‌شود و مسجدسلیمانی‌ها فقط درصورتی می‌توانند در لیگ بمانند که هر دو بازی‌شان در لیگ را برنده شوند و از میان مس کرمان و صنعت‌نفت آبادان یک تیم در هر دو بازی آینده شکست بخورد.

با تمام این تفاسیر حتی اگر با اتفاقات عجیب‌وغریب فوتبالی نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته‌اول سقوط نکند باید درباره ماجراهایی که حول محور این باشگاه در فصل جاری رقم خورد به‌طور ویژه‌ای صحبت کرد. چرا که این باشگاه پنج مرتبه سرمربی خود را تغییر داد و هیئت‌مدیره نیز جایگزین شدند. بنابراین ثبات حلقه‌ای مفقودی در نفت مسجدسلیمان بود و گویا تلاش چندانی برای حفظ این تیم در لیگ برتر نشد.

حالا اما در کنار این مسائل، مجری برنامه فوتبال‌برتر در اظهاراتی عجیب درپی سقوط احتمالی نفت مسجدسلیمان مدعی شد پای پول و بودجه در میان است؛ وی با کنایه گفت اگر باشگاه‌های نفتی ناراحت نمی‌شوند و نمی‌روند شکایت کنند، بعضی از مدیران دوست دارند تیم‌ها را به لیگ دسته‌اول بیندازند و یا در لیگ دسته‌اول نگه‌دارند. چرا که طبق قانون در لیگ برتر به آن تیم‌ها بودجه تعلق نمی‌گیرد، با انداختن تیم‌ها به لیگ دسته‌اول می‌توانند آن بودجه و پول را بگیرند و کسی هم به آن‌ها کاری نداشته باشد.

کد خبر 660034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.