همسر مسی مانع از نقل مکان لئو به عربستان

خانواده لیونل مسی می‌توانند مانعی برای نقل مکان او به عربستان سعودی باشند، زیرا همسرش، آنتونلا روکوزو در مورد نقل‌ مکان به خاورمیانه مردد است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه اعلام شد مسی تابستان از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد، حالا رسانه‌ها خبر از این می‌دهند که لئو به‌طور جدی در حال بررسی انتقال به عربستان سعودی است.

بر اساس گزارش L'Equipe، در حال حاضر تصمیم برنده جام‌جهانی متوقف مانده است زیرا ترجیح او ماندن در اروپا است . گمان می‌شود آنتونلا، همسر مسی نیز در مورد احتمال نقل مکان به عربستان سعودی با سه پسر جوان این زوج، مردد باشد.

تیم الهلال عربستان امیدوار است بتواند مسی را متقاعد کند تا همراه با هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا، یعنی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به عربستان بیاید. رامون دیاز، سرمربی الهلال در پاسخ به سوالی درباره احتمال جذب بازیکن آرژانتینی گفت: "باید ببینیم چه خواهد شد."

مسی به‌تازگی سفری به عربستان سعودی داشته است که منجر به محرومیت دو هفته‌ای این مهاجم از سوی PSG شد زیرا سفر او به این باشگاه اطلاع داده نشده بود. برنده جام جهانی، از باشگاه و هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرده و روز دوشنبه به تمرینات بازگشته است ، البته به تنهایی تمرین می‌کند.

این بازیکن آرژانتینی آخرین بار به دلیل محرومیتش، بازی پی‌اس‌جی مقابل تروا که با برتری سه بر یک متمول‌ها همراه بود را از دست داد. بازگشت مسی به تمرینات حاکی از آن است که محرومیت او پس از عذرخواهی‌اش به پایان رسیده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا او برای بازی بعدی پاری‌سن‌ژرمن مقابل آژاکسیو در روز شنبه در دسترس خواهد بود یا خیر.‌

کد خبر 660033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.