ناپولی و یوونتوس در سودای جذب مهاجم نیمکت‌نشین چلسی‌

ناپولی قهرمان سری‌آ و یوونتوس تورین، علاقه‌مند به جذب کریستین پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستین پولیسیچ، پس از تجربه‌ای تلخ در غرب لندن، با آینده نامشخصی در چلسی روبرو است. ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا، تاکنون تنها هشت بازی لیگ‌برتر را در فصل ۲۰۲۲-۲۳ انجام داده است و انتظار می‌رود یکی از چندین بازیکنی باشد که در تابستان امسال از استمفوردبریج خارج می‌شوند. به گزارش دیلی میل، پولیشیچ ممکن است به ایتالیا برود، زیرا ناپولی و یوونتوس هر دو به مهاجم ملی‌پوش آمریکایی ابراز علاقه کرده‌اند

پولیسیچ روی نیمکت قرار گرفت و چلسی روز شنبه، مقابل بورنموث، اولین برد را تحت هدایت فرانک لمپارد به سرمربی موقت، به دست آورد. این بازیکن آمریکایی برای بازی چلسی مقابل آرسنال نیز، به طور کامل از ترکیب کنار گذاشته شده بود و به نظر می‌رسد تا زمانی که سوپر فرانکی در رأس کار است، او هرگز فرصت بازی کردن را بدست نخواهد آورد.

انتظار می‌رود چلسی این هفته مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی دائمی باشگاه منصوب کند. یکی از وظایف این سرمربی آرژانتینی، این خواهد بود که وضعیت تیمی را که یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشته، تغییر دهد. آبی‌ها در حال‌حاضر با وجود سرمایه‌گذاری هنگفت تحت مالکیت تاد بولی، در جایگاه یازدهم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

چلسی روز شنبه در لیگ‌برتر، میزبان ناتینگهام فارست خواهد بود.

کد خبر 660028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.