چلسی با نظر پوچتینو وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود

انتظار می‌رود چلسی مائوریسیو پوچتینو را سرمربی بعدی باشگاه کرده و این مربی آرژانتینی می‌داند که باید این تیم آشفته را چگونه اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه دیلی میل، چلسی قبلاً به پوچتینو گفته است که اگر راهی استمفوردبریج شد، یکی از اولین وظایف او به عنوان سرمربی، حذف بازیکنان ناکارآمد و کاهش تعداد نفرات لیست تیم خواهد بود.

آبی‌ها همچنین برای کاهش هزینه‌ها و پیروی از قوانین فرپلی مالی، نیاز به فروش بازیکنان زیادی دارند. چلسی در پنجره‌های اخیر، سرمایه‌گذاری زیادی کرده است و بازیکنان زیادی از جمله انزو فرناندز، میخایلو مودریک، نونی مادوکه، بنویت بادیاشیل، وسلی فوفانا و کالیدو کولیبالی را به خدمت گرفته است، اما فصل ضعیفی را پشت سر گذاشته و در حال‌حاضر در رده یازدهم جدول لیگ‌برتر قرار دارد.

پوچتینو می‌خواهد خریدهایی را انجام دهد و مشتاق است در تابستان امسال، یک دروازه‌بان، یک هافبک و یک مهاجم به چلسی اضافه کند. با این حال، سرمربی سابق پاری سن ژرمن باید ابتدا با حذف بازیکنان فعلی، ترکیب را بازسازی کند. پس از یک فصل ناامیدکننده، انتظار می‌رود که ۹ بازیکن از استمفوردبریج خارج شوند.

انتظار می‌رود چلسی با وجود فعالیت اخیر خود در نقل و انتقالات، همچنان در تابستان بازیکنان بیشتری به تیم اضافه کند. احتمالاً کریستوفر انکونکو از لایپزیگ راهی استمفوردبریج شود درحالی که آبی‌ها همچنین به آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر و ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی علاقه‌مند هستند.

چلسی روز شنبه در لیگ‌برتر انگلیس پذیرای ناتینگهام فارست است.

کد خبر 660027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.