جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نقشه راه توسعه کسب‌وکارها است

مدیرعامل آداک ویرا ایرانیان رهجو گفت: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی یکی از جشنواره‌های ملی بزرگ و شناخته شده در حوزه فناوری بوده و به شناخته شدن محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک ویژه‌ای می‌کند. اگر کسب‌وکاری بتواند امتیاز این جشنواره را اخذ کند، تاثیری بزرگی در نقشه راه و توسعه خود خواهد دید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، فاطمه حیدری با اشاره به فعالیت شرکت هوش مصنوعی آویر با همکاری نخبگان دانشگاه تهران در حوزه پردازش صدا و تصویر، اظهار کرد: محصولی که این شرکت در جشنواره شیخ بهایی ارائه داده است، سامانه پایش هوشمند تبلیغات در رادیو و تلویزیون به‌صورت هوشمند و با کمترین دخالت انسانی است.

وی افزود: این محصول می‌تواند آمار تعداد، هزینه و زمان تبلیغات را در اختیار آژانس‌ها و برندهای تبلیغاتی قرار دهد تا تحلیل جامعی از عملکرد خود و رقبا در تبلیغات ارائه شده به صداوسیما داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آداک ویرا ایرانیان رهجو ادامه داد: جشنواره شیخ بهایی یکی از جشنواره‌های ملی بزرگ و شناخته شده در حوزه فناوری بوده و به شناخته شدن محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک ویژه‌ای می‌کند و اگر کسب‌وکاری بتواند امتیاز این جشنواره را اخد کند، تاثیری بزرگی در نقشه راه و توسعه خود خواهد دید.

وی ادامه داد: در فرایند داوری و برگزاری نمایشگاه، فضایی برای کمک به کسب‌وکارهای نوپا ایجاد شده که آن‌ها می‌توانند رزومه کاری خود را با استفاده از این فضا تقویت کنند.

گفتنی است هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط شهرک علمی و تحقیقاتی در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

این درحالی است که «فناوری‌های نوظهور و آینده‌نگر»، «فناوری‌های صنعت‌ساز»، «رفع نیاز صنعت در دوران تحریم»، «صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، «محیط زیست، آلودگی هوا، آب و انرژی، مدیریت منابع آب»، «نیازهای صنعت دارو، مهندسی پزشکی»، «فناوری‌های نرم، هویت‌ساز و صنایع خلاق»، «زیست فناوری، نانو، کشاورزی و صنایع غذایی» و «صنایع IT، ICT و هوش مصنوعی» محورهای این دوره از جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 659999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.