ستاره رئال‌مادرید در اندیشه خداحافظی از فوتبال!

ادن هازارد ممکن است پس از پایان قراردادش با رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۴، به فکر بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه‌های مختلف اسپانیایی، ادن هازارد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بلژیک، با حذف از جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مرحله گروهی، بازنشستگی خود را از فوتبال ملی اعلام کرد و اکنون پس از پایان قراردادش با رئال مادرید در سال ۲۰۲۴، در نظر دارد از فوتبال خداحافظی کند.

هنوز مشخص نیست که آیا او قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بازنشسته شود یا خیر، زیرا ممکن است پیشنهادهای سودآوری از MLS و لیگ‌های عربی دریافت کند، اما گزارش شده است که بازیکن بلژیکی احساس می‌کند به هر آنچه که در فوتبال می‌توانسته برسد، دست یافته است و زمان آن فرا رسیده که پس از پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی، در تیمی که که همیشه آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشت، کفش‌هایش را آویزان کند.

برای ستاره سابق چلسی که تنها ۳۳۱ دقیقه در این فصل بازی کرده، لحظات سختی بوده است. رابطه او با کارلو آنچلوتی، سرمربی لوس بلانکوس‌ها نیز در چند وقت اخیر، پس از اینکه مشخص شد این دو با یکدیگر صحبت نمی‌کنند، تیره شده است. درحالی که هازارد می‌خواهد قرارداد فعلی خود را با غول‌های اسپانیایی که تا یک سال دیگر اعتبار دارد، به پایان برساند، باشگاه مایل است ادن تیم را برای فصل آینده ترک کند.

پس از فتح کوپا دل ری با غلبه بر اوساسونا، شاگردان آنچلوتی، سه‌شنبه شب در اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت.

کد خبر 659992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.