۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
لیونل مسی به تمرینات PSG بازگشت

لیونل مسی به تمرینات پاری سن ژرمن بازگشته است، زیرا به نظر می‌رسد محرومیت دو هفته‌ای این بازیکن آرژانتینی، بخشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی پس از سفر غیرمجاز به عربستان سعودی، توسط سران پاریسی محروم شد و در شب پیروزی سه بر یک مقابل تروا درترکیب تیمش قرار نداشت.

اما پس از آن اعلام شده بود که لئو، تا دیدار مقابل آژاکسیو که سیزدهم می برگزار می‌شود، از ترکیب دور خواهد بود، این درحالی است که این بازیکن ۳۵ ساله امروز مورد بخشش مدیران PSG قرار گرفت و به زمین تمرین بازگشت.

پاری سن ژرمن، هیچ اظهار نظر رسمی در مورد محرومیت مسی انجام نداد، به این معنی که محرومیت او می‌توانست در عرض یک هفته، به نصف کاهش یابد. برنده هفت بار توپ طلا، به‌خاطر سفرش به خاورمیانه، از همه عذرخواهی کرد که ممکن است به همین دلیل مورد لطف سران باشگاه قرار گرفته باشد. در واقع، نشریه فرانسوی L'Equipe گزارش داده که به دلیل عذرخواهی مسی، این محرومیت بخشیده شده است.

اما این پایان کار نیست و هواداران ناراضی پاریسی، با شعارهای خود، خشم‌شان را نسبت به او و نیمار، ابراز کردند. هنوز قرارداد جدیدی توسط این بازیکن بزرگ با PSG امضا نشده است، زیرا لئو به فکر تجربه چالشی تازه، خارج از فرانسه در تابستان ۲۰۲۳ است.

کد خبر 659985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.