دستگیری قاچاقچی سوخت در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک مغازه دپو شده بود، توسط ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت غیرقانونی متصدی یک واحد صنفی در خصوص دپوی سوخت قاچاق مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند که فرد مذکور با یک دستگاه خودروی سواری مزدا دو کابین نسبت به انتقال سوخت گازوئیل و سپس دپوی آنها در مغازه خود اقدام می‌کند. در پی اطلاعات واصله بلافاصله وارد عمل و در هماهنگی با مرجع قضائی مغازه مذکور را مورد بازرسی قرار دادند و در این عملیات یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق بدون مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خمینی‌شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش گازوئیل‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متصدی مغازه مذکور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان که سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع‌آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کنند، خاطرنشان کرد: پلیس با این‌گونه افراد سودجو قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 659981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.