یاری بدون چشم‌داشت امدادگران هلال‌احمر

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هجدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر، از تلاشگران این عرصه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری با صدور پیامی فرا رسیدن هجدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر را به مدیران، کارکنان و تمام نیروهای امدادرسان هلال‌احمر تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر در فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه که تجسم و سمبل امداد و کمک و حیات بخشیدن به انسان‌های نیازمند هستند تا به شایستگی از آنها تجلیل شود و مورد قدردانی قرار گیرند.

انسان‌ها همیشه در امنیت و آسایش نیستند و گاه حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان، صاعقه و حوادث غیر طبیعی مانند جنگ و حملات تروریستی این آرامش را بهم می‌ریزند و در این زمان که ندای یاری طلبی حادثه‌دیدگان به گوش می‌رسد انسان‌های آموزش دیده، صبور و نیکوکار بدون هیچ‌گونه چشم داشتی مادی و تنها برای کسب رضای پروردگار به کمک آنها می‌شتابند و دردهایشان را تسکین می‌دهند.

امروز جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز نهادی از مردم و برای مردم است و نیروهای این جمعیت که همه آنها نیروی داوطلب هستند با به خطر انداختن جان و هستی خود در هر نقطه‌ای از جغرافیای عالم که باشند فارغ از اینکه انسان‌ها چه گرایش سیاسی و مذهبی دارند و تنها برای اینکه انسان و هم نوع هستند برای نجات آنها تلاش کرده و نسبت به التیام اوضاع جسمی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی که باشند تلاش می‌کنند.

اینجانب روز صلیب سرخ و هلال‌احمر را بر تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفته و ضمن قدردانی از تلاش‌های آنها در امدادرسانی به انسان‌ها از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون نیروهای هلال‌احمر را در خدمت‌گزاری به میهن و پیروی از فرمایشات و رهنمودهای هدایتگرانه ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را خواستارم.»

کد خبر 659978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.