زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری متنوع باید در شیراز ایجاد شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری متنوع و متکثر در شیراز باید ایجاد شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آئین نکوداشت روز شیراز با حضور مدیریت شهری شیراز، مدیران استانی و میهمانان ملی و اهالی فرهنگ و هنر در باغ جهان‌نما برگزار شد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این مراسم اظهار کرد: امروز از ارزش‌هایی در شیراز سخن می‌گوئیم که نهال‌ها آن در گذشته کاشته شده است و امروز به ذره ذره آن می‌بالیم.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان، ادبا و فلاسفه بزرگ زحمات بسیاری کشیدند تا شیراز به زیبایی امروز به دست ما برسد، تصریح کرد: شیراز ظرفیت دوم و سوم ندارد، بلکه تنها ظرفیت آن گردشگری است که اگر مقتدر و محکم آن را توسعه دهیم، قادر خواهیم بود که سایر ظرفیت‌های بزرگ را نیز توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه فرش قرمز برای سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر همت می‌خواهد، گفت: سرمایه‌گذار فرصت فکر کردن به ما نمی‌دهد، لذا باید تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری متنوع و متکثر در شیراز ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مسؤولیت تهیه دایره‌المعارف و دانش‌نامه این کلان‌شهر را به معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری داده است.

طاهری تصریح کرد: این کار به سرمایه‌گذاری نیاز دارد و ما دست یاری همه فرهیختگان شیرازی و غیر شیرازی را می‌فشاریم.

وی با بیان اینکه مراجع علمی برای این موضوع کم نیست، خاطرنشان کرد: مقرر شده است که این دانش‌نامه به سه زبان رسمی دنیا ترجمه شود و این یک ثروت ملی برای شیرازی‌ها در آینده خواهد شد که همه اعصار از آن استفاده کنند.

کد خبر 659965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.