پیش‌بینی اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های محله‌محور

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: سه محله‌ سفلی، قلعه برتیانچی و سمسور در این منطقه برای اجرای طرح‌های محله‌محور در سال‌جاری انتخاب شده‌ است که پیش‌بینی می‌شود برای اجرای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور اظهار کرد: همزمان با آغاز به‌کار دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، ارتقای کیفیت سطح زندگی در محله‌ها در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اجرای طرح‌های محله محور در منطقه ۱۵ در حال پیگیری است.

وی افزود: به ثمر نشستن پروژه‌ها، ضمن ایجاد تغییرات محسوس در چهره محلات موجب رفع بسیاری از مشکلاتی شد که سال‌های سال اهالی محله با آن درگیر بودند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: زیرسازی و اجرای روکش آسفالت به‌صورت اساسی در اکثر معابر محله راران به مساحتی بیش از ۱۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده و در مراحل پایانی است، ضمن اینکه خیابان ۲۲ بهمن در این محله به بهره‌برداری رسیده و در اختیار اهالی محله راران قرار گرفته است.

وی درباره دیگر اقدامات انجام شده در این محله خاطرنشان کرد: باز زنده سازی مادی راران، آزادسازی گلوگاه جنب منار تاریخی راران و ساماندهی جداول فضای سبز در سطح این محله از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح‌های محله محور بوده است.

نظری‌پور اظهار کرد: احداث محوطه‌های چندمنظوره یا پاتوق شهری، احیای محوطه‌سازی اطراف منار تاریخی راران و آزادسازی گلوگاه‌های باقی‌مانده از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این محله است.

وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور در محله گورت گفت: عملیات احداث پل بتنی بر روی کانال آب و ساماندهی ورودی این محله با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و مناسب‌سازی و لکه‌گیری آسفالت معابر آن از سال گذشته آغاز شده است که طی بازه‌های زمانی معین ادامه خواهد یافت.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: محله‌های سفلی، قلعه برتیانچی و سمسور برای اجرای طرح‌های محله محور در سال جاری انتخاب شده است که فاز مطالعات و طراحی بعضی از آن‌ها در دست اجرا و بعضی دیگر رو به پایان است و پس از اتمام آن وارد فاز اجرا خواهد شد، البته پیش‌بینی می‌شود برای اجرای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر 659964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.