زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها مدیریت شود

شهردار شهرکرد گفت: اولویت‌بندی اجرای طرح‌ها باید به‌نحوی باشد که شهروندان نتیجه کار را احساس کنند، چنانچه طرح طبق زمان‌بندی انجام شود شاهد رضایت نسبی شهروندان و حذف روابط در انجام پروژه‌ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه بزرگداشت روز شهرکرد، اظهار کرد: تغییر رویکرد در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رخ داده و گام‌هایی برای صرفه‌جویی در مصرف آب برداشته شده است، البته این به معنای حذف چمن طبیعی از طرح‌ها نیست بلکه این سازمان با استفاده از گونه‌های طبیعی و ترکیب جزئی با چمن مصنوعی و شن رنگی، گامی متفاوت در این راستا برداشته است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای خط انتقال پساب به منظور توسعه هرچه بیشتر فضای سبز افزود: راه‌اندازی واحد تکثیر گل و گیاه با پرورش گونه‌های کم‌آب‌بر سیاست‌های درازمدتی است که باید در پیش گرفته شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه سیما و منظر یک رکن اساسی در شاخص‌های رشد و توسعه شهر است، خاطرنشان کرد: استفاده از رنگ‌های گرم و رنگ‌بندی متنوع در گل‌کاری‌ها، دیوارنگاری‌ها و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری بخشی از تغییر رویکرد شهرداری است که شهروندان شاهد آن هستند.

واحدیان تصریح کرد: لازم است با به‌کارگیری تدبیر و سیاست درست، زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها مدیریت شود، اولویت‌بندی اجرای طرح‌ها باید به نحوی باشد که شهروندان نتیجه کار را احساس کنند، چراکه اگر طرح طبق زمان‌بندی انجام شود شاهد رضایت نسبی مردم، حذف روابط و سلایق شخصی در انجام پروژه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای صددرصدی پروژه‌ها ادامه داد: چنانچه ۱۰ درصد پروژه‌ای انجام نشود، مردم نتیجه کار را نمی‌بینند، به علاوه زمان‌بر بودن پروژه‌ها می‌تواند در بازخورد و رضایتمندی شهروندان تأثیر منفی داشته باشد.

شهردار شهرکرد با اشاره به حمایت همه‌جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر از پروژه‌های عمرانی، آب‌رسانی، توسعه و نگهداری سبز، سیما و منظر شهری تاکید کرد: سال گذشته اقدامات انجام شده در راستای روشنایی پارک‌ها و چندین خیابان اصلی انجام شد، اما شهر در شب به نور بیشتری نیاز دارد؛ لذا پروژه‌های نورپردازی و روشنایی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

واحدیان گفت: لازم است زوائد فیزیکی از میدان‌های سطح شهر، بلوارها و خیابان‌های اصلی حذف و با تغییر نگرش در نورپردازی‌ها، روح تازه‌ای به شهر دمیده شود.

کد خبر 659926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.