آلکاراس باز هم قهرمان تنیس هزار امتیازی مادرید شد

کارلوس آلکاراس موفق شد برای دومین‌بار متوالی به مقام قهرمانی تنیس هزار امتیازی مادرید دست پیدا کند و حالا شانس نخست بازگشت به صدر رنکینگ جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فینال مسابقات تنیس هزار امتیازی مادرید، امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ کارلوس آلکاراس اسپانیایی مقابل دیدگان هموطنان خود، با برتری دو بر یک در مصاف با یان لنارد اشتروف، برای دومین سال متوالی قهرمان این تورنمنت شد.

کارلوس که ست اول را با نتیجه شش بر چهار به سود خود به پایان برده بود، در ست دوم مغلوب حریف آلمانی و شگفتی‌ساز این تورنمنت شد تا کار به ست سرنوشت‌ساز بازی کشیده شود. در این ست، اما آلکاراس بلافاصله پس از فرار از بریک شدن، گیم سرو اشتروف را بریک کرد و از رقیب با نتیجه چهار یک پیش افتاد و در نهایت با حفظ این برتری، ست سوم را با نتیجه شش بر سه به سود خود به پایان رساند.

به این ترتیب آلکاراس برای دومین‌بار پیاپی قهرمان این مسابقات شد و خط و نشانی جدی برای مدعیان قهرمانی در رولن گاروس کشید. آلکاراس ۲۰ ساله با این پیروزی، چهارمین قهرمانی فصل خود را به‌دست آورد و علاوه‌بر حفظ رکورد شکست‌ناپذیری دو ساله در کشور خود، احتمالاً با هر عملکردی در مسترز رم، به رده اول رنکینگ جهانی راه پیدا کند.

کد خبر 659900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.