جایگزین‌های حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست در شهر انگلیسی

وست‌میدلندز انگلستان به‌عنوان بخشی از اقدامات منطقه برای ارائه جایگزین‌های حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه‌تر و سازگار با محیط زیست، اپراتور حمل‌ونقل بریل را برای پیاده‌سازی طرح جدید اسکوتر الکترونیکی اجاره‌ای انتخاب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان حمل‌ونقل وست‌میدلندز (TfWM) انگلستان از انتخاب اپراتور حمل‌ونقل بریل برای معرفی طرح جدید اسکوترهای الکترونیکی کرایه‌ای منطقه خبر داد و اعلام کرد که مرحله اول این طرح در ژوئن ۲۰۲۳ در بیرمنگام آغاز و مراحل بعدی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

اپراتور تعیین‌شده محصولات و فناوری خود را در بریتانیا طراحی و تولید می‌کند، نیاز به حمل‌ونقل انبوه را کاهش می‌دهد و به‌واسطه ایجاد مشاغل جدید، زنجیره تأمین و کارآموزی به صنعت کشور کمک می‌کند. این اپراتور پس از برگزاری مناقصه آزاد انتخاب شده و حامی یک طرح اسکوتر الکترونیکی اجاره‌ای است که به‌عنوان جایگزینی مقرون‌به‌صرفه و پایدار برای رانندگی در طول سفرهای کوتاه‌تر در اطراف شهرها و شهرک‌ها به‌خوبی اجرا و تنظیم شده است.

 جایگزین‌های حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست در شهر انگلیسی

سازمان حمل‌ونقل وست‌میدلندز ضمن اشاره به این امر که اسکوترهای الکترونیکی در این سفرها گزینه‌ای با دسترسی بالا محسوب می‌شوند که یک طرح حمل‌ونقل پایدار کاملاً یکپارچه را برای منطقه فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد که جزئیات طرح شامل قیمت‌گذاری، اقدامات ایمنی، مکان‌های پارکینگ و تاریخ راه‌اندازی به‌زودی اعلام خواهد شد.

اپراتور جدید اعلام کرد که به‌زودی تجربه و نوآوری خود را در اختیار یکی دیگر از مناطق شهری اصلی بریتانیا قرار می‌دهد و اطمینان داد ازآنجاکه اسکوترهای الکترونیکی طی چند سال گذشته در بیرمنگام محبوبیت پیدا کرده است این اقدام با استقبال چشمگیر ساکنان این منطقه مواجه خواهد شد.

مدیر سیاست، استراتژی و نوآوری سازمان حمل‌ونقل وست‌میدلندز تأکید کرد برای کسانی که پیش از این در طرح خدمات اسکوترهای وست‌میدلندز ثبت‌نام کرده‌اند یک مزیت اضافی وجود دارد و آن‌ها می‌توانند به‌راحتی از همان برنامه برای اجاره اسکوتر الکترونیکی استفاده کنند.

کد خبر 659812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.