عالیشاه بمب روحیه اردوگاه سرخ پوشان + عکس

هافبک پرسپولیس به رکورد اسطوره این باشگاه رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و این جدال با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به اتمام رسید تا قرمزپوشان پایتخت هم‌اکنون با ۶۰ امتیاز، اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی باشند.

تقابل شاگردان حسینی و گل‌محمدی در شرایطی با پیروزی پرسپولیس به اتمام رسید که قرمزپوشان نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این جدال حساس داشتند و با توجه به شکست نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان این حساسیت بیش از پیش می‌شد. در هر حال شاگردان گل‌محمدی تا دقیقه ۷۷ با تساوی بدون گل بازی را دنبال می‌کردند.

در دقیقه ۷۰ امید عالیشاه به عنوان یار تعویضی جایگزین سعید صادقی در زمین مسابقه شد. درست هفت دقیقه پس از حضور کاپیتان پرسپولیس در زمین، قرمزپوشان با به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی از پیکان پیش افتادند و در نهایت سه امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کردند.

نکته جالب توجه در خصوص حضور عالیشاه در زمین این است که این بازیکن تعداد بازی‌های خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد ۲۳۱ رساند تا از این حیث رکورد کریم باقری، اسطوره قرمزپوشان را هم به دست آورده باشد؛ اما تمام ماجرا به این موضوع ختم نمی‌شود، چراکه علیرضا بیرانوند نیز پس از بازی در پست اینستاگرامی خود رهبری امید عالیشاه در زمین را مورد تمجید قرار داد و به نوعی اذعان کرد که حضور مؤثر این بازیکن به عنوان کاپیتان و هافبک در زمین مسابقه سبب شده است تا شاگردان گل‌محمدی سه امتیاز شیرین را در جیب خود بگذارند. ناگفته نماند که پیش از این هم در برخی جدال‌های پرسپولیس کاپیتان قرمزپوشان با حضور خود در جریان بازی در روند نتیجه‌گیری تیم‌خود مؤثر واقع شده بود.

عالیشاه بمب روحیه اردوگاه سرخ پوشان+ عکس

کد خبر 659808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.