مغانلو رهبر خط حمله سپاهان حتی از روی سکو! +  عکس

مهاجم سپاهان از روی سکوها تیم خود را حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند و این تقابل با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های فرشاد احمدزاده و نیلسون جونیور به اتمام رسید.

یکی از دغدغه‌های کادرفنی طلایی پوشان پیش از جدال با شاگردان اشکش محرومیت شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت این تیم بود که هم اکنون تاثیرگذارترین بازیکن تیم مورایس هم به شمار می‌رود. مغانلو به دلیل دریافت کارت زرد برابر ملوان از همراهی تیم خود در بازی با نفت محروم شد تا هواداران طوفان زرد با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب سایر مهاجمان این تیم همچون کاتاتو از بابت خط حمله سپاهان مقابل شاگردان اشکش نگران باشند اما برنامه ریزی های کادرفنی طلایی پوشان باعث شد حضور نداشتن مغانلو چندان تاثیر گذار نباشد.

در هر حال به رغم اینکه مهاجم بلند قامت سپاهان اجازه حضور در ترکیب اصلی تیم‌خود را نداشت اما به همراه سایر اعضای طوفان زرد در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حاضر شد و از روی سکو بازی تیم خود را تماشا کرد.

نکته جالب توجه در خصوص حضور مغانلو روی سکوها این بود که این بازیکن در بیشتر دقایق مسابقه با هم تیمی های خود ارتباط کلامی برقرار می کرد و به احتمال فراوان سعی داشته‌ است مهره های هجومی سپاهان را راهنمایی کند تا همانگونه که در زمین مسابقه به نوعی رهبر خط حمله طلایی پوشان به شمار می‌رود از روی سکوها نیز این وظیفه را به اجرا گذاشته باشد.

مغانلو رهبر خط حمله سپاهان حتی از روی سکو! +  عکس

کد خبر 659806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.