طرح تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری برای شهرداری ارسال شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه علنی شورا، گزارش نهایی تحقیق و تفحص در شهرک شهید کشوری قرائت و برای شهرداری ارسال شد تا اگر شهرداری توضیحاتی دارد، ارائه کند و سپس در صورتی که تخلفی اتفاق افتاده باشد، پیگیری خواهد شد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته به‌دنبال مطرح شدن بعضی مشکلات از سوی ساکنان شهرک شهید کشوری درباره کامل نشدن زیرساخت‌های این شهرک و صدور پروانه ساختمانی مغایر با ضوابط، شورای اسلامی شهر اصفهان تصمیم گرفت طرح تحقیق و تفحص را با حضور هفت نفر از اعضای شورا اجرا کند.

وی با بیان اینکه انجام طرح‌های تحقیق و تفحص، طبق قانون، سه ماه زمان نیاز دارد که با توجه به حجم بالای اطلاعات درخواست شده از شهرداری، زمان اجرای طرح تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری تمدید شد، افزود: گزارش نهایی این طرح پس از مطرح و تأیید شدن در کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان، یکشنبه، هفدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه علنی شورا مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که موارد لازم درباره طرح تحقیق و تفحص از سوی شهرداری ارائه و دوباره در صحن علنی شورا مطرح شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح تحقیق و تفحص این بود که اگر اشتباهات و تخلفاتی رخ داده است، در راستای رفع مشکلات شهروندان بررسی شود، زیرا ساکنان شهرک شهید کشوری از نظر زیرساخت‌ها و خدماتی که باید به آنها ارائه شود، مشکلاتی دارند و بعضی از این موارد تکمیل نشده است.

نورصالحی اضافه کرد: طرح تحقیق و تفحص شهرک شهید کشوری به کسانی که در زمینه تأمین خدمات آن فعالیت داشتند، مربوط می‌شود و به خدمات و ساکنان آن ارتباطی ندارد، بلکه موضوع این است تمام فعالیت‌ها طبق قوانین و مقررات انجام شده باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم در مرحله بعدی که بررسی‌هایی درباره آن انجام می‌شود نیز به نکته قابل توجهی برنخوریم اما به‌صورت اجمالی به‌نظر می‌رسد در زمینه صدور پروانه ساختمانی و تکمیل زیرساخت‌ها همچون شبکه دفع آب‌های سطحی، شبکه‌های خدماتی، آسفالت، فضای سبز و فضای آموزشی با کمبودهایی مواجه هستیم که در آینده تکمیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه علنی شورا، گزارش نهایی تحقیق و تفحص در شهرک شهید کشوری قرائت و برای شهرداری ارسال شد تا اگر شهرداری توضیحاتی درباره آن دارد، ارائه کند و سپس در صورتی که تخلفاتی اتفاق افتاده باشد، پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: تحقیق و تفحص فقط از شهرک شهید کشوری انجام شده است و در حال حاضر نیز موردی به‌غیر از آن، در دستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان نیست.

کد خبر 659756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.