علاقه یوونتوس به مهاجم نیمکت‌نشین منچستریونایتد

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس، به میسون‌ گرین‌وود بازیکن منچستریونایتد که توسط شیاطین‌ سرخ از کار تعلیق شده، علاقه‌مند است تا او را به تورین بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه سان گزارش داد که یوونتوس ایتالیا با نمایندگان میسون گرین‌وود تماس گرفته است تا برای ارسال پیشنهاد قرارداد قرضی بلندمدت به این مهاجم، نظرش را جویا شود.

شایعه شده که رقبای یووه، یعنی رم و آث میلان نیز، علاقه‌مند به آوردن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به ایتالیا هستند. با این حال، یوونتوس بر این باور است که پل‌پوگبا، هم‌تیمی سابق گرین‌وود، عاملی تعیین‌کننده در بستن قرارداد با او خواهد بود.

گرین‌وود بیش از ۱۵ ماه است که برای یونایتد بازی نکرده است، او پس از دستگیری‌اش، از تیم کنار شده بود و بعداً به فساد اخلاقی، ضرب‌وشتم اطرافیان و تعادل نداشتن در رفتارش‌ متهم شد. این اتهامات در ماه فوریه توسط او شد، اما این بازیکن، همچنان توسط باشگاهش تعلیق مانده است زیرا شیاطین‌سرخ، مشغول انجام تحقیقات داخلی هستند.

درحالی که این روند هنوز ادامه دارد، منابع نزدیک به گرین‌وود اعلام کرده‌اند این مهاجم معتقد است با وجود داشتن قراردادی که تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد، دیگر برای باشگاه بازی نخواهد کرد.

انتقال به سری‌آ ممکن است راه‌حل خوبی برای طرفین است، اگرچه به نظر می‌رسد محتمل‌ترین راه خروج گرین‌وود، انتقال به شکل قرضی باشد.

کد خبر 659671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.