دفاع مقدس چراغ راه جوانان برای پیشرفت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با درس گرفتن از کار بزرگ رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس می‌توان به این نتیجه رسید که با تلاش و امید می‌توانیم معیشت مردم را ساماندهی کنیم، زیرا چالش‌های روز جامعه سخت‌تر از این عملیات نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: باید تلاش کنیم برای مناسبت‌های ویژه با برنامه‌ریزی دقیق‌تری وارد میدان شویم تا بتوانیم اثرگذار باشیم.

وی افزود: هیچ اقدامی در رابطه با دفاع مقدس بی‌اثر نیست اما باید برنامه‌ها بر اساس نیاز روز جامعه تعیین، تدوین و اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی بر تاریخ دفاع مقدس است، گفت: با تشریح شرایط دلیل اهمیت این عملیات و آزادسازی خرمشهر باید برای مردم شرح داده شود.

جان‌نثاری افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از روشن‌ترین دلایلی است که در برابر ناامیدی می‌توان مثال زد، به همین دلیل مهم است که چرایی پیروزی در این عملیات برای مردم و نسل جوان بازگو شود.

وی تصریح کرد: گرامیداشت این ایام با هدف «عبرت گرفتن» است. ما همان افرادی هستیم که فاتح عملیات بیت‌المقدس بودیم پس می‌توانیم اقتصادی که دشمن آن را محاصره کرده است را ساماندهی و مسائل روز کشور را رفع کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: با درس گرفتن از کار بزرگ رزمندگان در این عملیات می‌توان به این نتیجه رسید که با تلاش و امید می‌توانیم معیشت مردم را ساماندهی کنیم زیرا چالش‌های روز جامعه سخت‌تر از عملیات بیت‌المقدس نیست.

جان‌نثاری تأکید کرد: در شرایط امروز هیچ فردی اجازه ندارد با وجود لطف خدا و همت مؤمنین ناامید باشد.

وی با اشاره به جهت‌گیری صحیح در گرامیداشت سوم خرداد گفت: حماسه سوم خرداد نباید میان مردم و مسئولان فراموش شود برای این امر باید در جامعه شور و اشتیاق ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه شعائر انقلاب در جامعه حفظ شود، گفت: دشمن مادام در حال فتنه‌انگیزی و ناامید کردن مردم ما است در این شرایط وظیفه ما سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.

جان‌نثاری با تاکید بر مقام و نقش خانواده در دفاع مقدس تاکید کرد: خاطرات یادگاران آن دوران برای جوانان امروز ما چراغ راه خواهد بود؛ امری که در جامعه کمتر به آن پرداخته شده است و اینگونه مناسبت‌ها فرصت مناسبی برای بازگو کردن حقایق مغفول‌مانده دفاع مقدس است.

کد خبر 659665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.