تسریع فرایند توسعه در چهارمحال‌وبختیاری با جذب سرمایه‌گذاران

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف می‌تواند روند توسعه این استان را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغ‌پور امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از کمربند جنوب و چهار خطه شدن کمربند شمالی مرکز استان ضروری و دارای اولویت است.

وی افزود: ادامه مسیر بلوار سبز معروف به بلوار چهارباغ شهرکرد از میدان قمربنی‌هاشم (ع) تا ورودی فرخ‌شهر منجر به افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی ورودی چهارمحال‌وبختیاری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود همچنین تسریع در تکمیل روگذر سه راهی هفشجان (تقاطع همسطح و غیر همسطح) نیز از دیگر مطالبات مردمی است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف می‌تواند روند توسعه مرکز این استان را تسریع و زیرساخت‌های لازم و دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای را تقویت کند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری مجوزهای قانونی لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری را با سرعت صادر می‌کند و مشوق‌هایی به سرمایه‌گذاران این حوزه ارائه می‌دهد، همچنین عمده مطالبات این شورا که مساعدت معاونت هماهنگی امر عمرانی را می‌طلبد، افزایش پروازهای داخلی شهرکرد، تسریع در بهره‌برداری جاده چهار بانده سورشجان به کوهرنگ، چهار خطه کردن کمربندی شمالی شهرکرد به سامان، مشکل عبور لوله نفت از خیابان گهر باران منطقه غرب (چالشتر)، زیرگذر و تقاطع‌های غیر همسطح شهرکرد و بستن پیاده‌راه حد فاصل میدان محرم تا میدان فردوسی است.

چراغ‌پور خاطرنشان کرد: افزایش درآمدهای پایدار برای تمام شهرداری‌های چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه شهرداری شهرکرد از مهم‌ترین نیازهای حوزه مدیریت شهری در مناطق مختلف استان است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی این استان آمادگی لازم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای در شهرکرد را دارند.

وی با اشاره به اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های روگذر و زیرگذر در شهر گفت: همزمان با کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر طالقانی به کاشانی باید پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی‌سینا به کمربندی نیز اجرا شود و طی سال‌های بعد پروژه میدان معلم به مرحله تصویب و اجرا برسد.

چراغ‌پور با تاکید بر اینکه با تقویت فضای سبز شهرکرد باید از نابودی آن پیشگیری شود، ادامه داد: اعضای شورای ششم شهر به‌عنوان نمایندگان مردم در تلاش برای اجرای پروژه‌های شهری هستند تا در کمترین زمان ممکن به مطالبات آن‌ها پاسخ داده شود.

کد خبر 659657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.