لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در پالایشگاه بندرعباس

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از ظرفیت نیروهای بومی باید در پالایشگاه این منطقه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا موسوی امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در هفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر اظهار کرد: هفته معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاش انسان‌های بی‌ریا و پرتلاش است که سهم زیادی در خودباوری نسل نو دارند.

وی افزود: در روزهای متمادی تذکراتی به شهردار در مورد موضوع‌های مختلف ارائه شده است اما باید یادآوری کنم اگر تذکری داده می‌شود، بنا بر خیرخواهی و تلاش برای بهبود زندگی مردم بندرعباس است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به شرایط نامطلوب میوه‌فروشان فصلی، دست‌فروشان مرکز شهر و نبود ساماندهی در استقرار دست‌فروشان در محدوده شهرک پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: گلایه‌های بسیاری از شهروندان همچنین نامطلوب بودن استقرار بساط‌های متفرقه در حوزه نوار ساحل به‌ویژه دخانیات را متذکر می‌شوم؛ از مجموعه شهرداری در مورد استانداردهای چندگانه گلایه دارم و از آن‌ها درخواست می‌کنم، شهر را در این حوزه مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهری، وضعیت ظاهری شهر به‌لحاظ پاکیزگی تعریفی ندارد و بسیاری از معابر با مشکل نظافت مواجه و این مشکل منجر به شکایت شهروندان شده است.

موسوی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری مهمترین رکن فعالیت‌های شهرداری را شامل می‌شود، گفت: در این حوزه، کیفیت کار خدماتی به بهانه فرسوده‌بودن محلات دارای بافت قدیمی کاهش پیدا کرده است تا جایی که برای بهسازی بوستان‌ها نیاز به‌کار عمیق وجود دارد که انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه در روز ملی خلیج فارس به‌عنوان بزرگترین شهر همجوار با خلیج، زمان ارزشمندی برای مطرح کردن و پیگیری دغدغه‌ها و ظرفیت‌های مردم پیرامون اقتصاد دریامحور، فرصت‌های جذب سرمایه‌گذار و موضوع نیاز مردم برای رفع مشکل ورود فاضلاب به دریا را داشتیم، اضافه کرد: در حوزه‌های فرهنگی شهر به‌رغم بیان دغدغه‌های مکرر آن‌گونه که باید عمل نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در پالایشگاه این منطقه خاطرنشان کرد: برای احقاق حق این نیروها باید تلاش و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

کد خبر 659641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.