کاهش ۱۰ درصدی کرایه‌های اتوبوس در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: کرایه‌های اتوبوس در مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری ۱۰ درصد کاهش یافته است و این مصوبه پس از تأیید مراجع نظارتی برای اعمال بر ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری به دستگاه اجرایی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی اتوبوس در شهرکرد ۴۵ درصد رشد داشته که با مصوبه اعضای این شورا با ۱۰ درصد کاهش به ۳۵ درصد رسیده است.

وی افزود: ایجاد سازوکار شرایط عمومی و ارائه مشوق‌هایی برای افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرکرد باید مورد توجه مجموعه مدیریت شهری در شهرداری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با تاکید بر تلاش مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» تصریح کرد: شهرکرد باید به یک کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شود.

وی انتقادپذیری سازنده را مهم‌ترین عامل جلوگیری از فساد و رانت‌بازی دانست و ادامه داد: احیای جایگاه شورای اسلامی نخستین گام در راستای تحقق وعده‌های مسئولان مدیریت شهری به شهروندان شهرکردی است.

حیدری با اشاره به جایگاه شورا در قانون‌گذاری، ریل‌گذاری و نظارت بر قطار مدیریت شهری گفت: رؤسای کمیسیون‌های این شورا باید گزارش‌هایی از اقدامات و مصوبات انجام شده در سال قبل و طرح‌ها و برنامه‌های سال‌جاری را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مجموعه مدیریت شهری باید توجه جدی و اصولی به مجموعه شهری شود.

وی با اشاره به ۳۱ اردیبهشت‌ماه و در پیش بودن روز شهرکرد خاطرنشان کرد: برنامه‌های نکوداشت ششمین سال گرامیداشت روز شهرکرد باید در محور توسعه، پیشرفت و معرفی ابعاد مختلف شهرکرد باشد.

حیدری ادامه داد: کرایه‌های اتوبوس در مرکز استان ۱۰ درصد کاهش یافته است و این مصوبه پس از تأیید مراجع نظارتی برای اعمال بر ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری به دستگاه اجرایی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 659630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.