لزوم اقدام جدی شهرداری تهران برای رفع سد معبر نمایشگاه‌های خودرو

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بعضی نمایشگاه‌های خودرو با پارک خودروها در پیاده‌روها سد معبر می‌کنند، گفت: استمرار این فعل و گذر زمان تردد شهروندان را دچار مشکل کرده است، لذا انتظار دارم شهردار در این خصوص اقدامات و تمهیدات لازم را مورد توجه و در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به وضعیت نامناسب پیاده‌روهای این کلان‌شهر اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها با قراردادن بخشی از اقلام فروشگاهی در پیاده‌روها و ایجاد مانع در تردد حریم خود را افزایش داده‌اند.

وی با بیان اینکه بعضی نمایشگاه‌های خودرو نیز خودروها را در پیاده‌روها پارک می‌کنند، افزود: با استمرار این فعل و گذر زمان، متصدیان نمایشگاه‌های خودرو بخشی از پیاده‌رو را حق خود و خود را مالک آن می‌دانند و این موضوع تردد شهروندان را دچار مشکل کرده است، لذا انتظار دارم شهردار در این خصوص اقدامات و تمهیدات لازم را مورد توجه و در دستور کار قرار دهد، چراکه این امر مطالبه عموم شهروندان است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته من و تعدادی از همکاران در شورای اسلامی شهر خواستار رسیدگی به نقص و رفع خرابی پله‌برقی‌های مترو شدیم که به آن رسیدگی و توجه نشد.

وی تصریح کرد: سوال من از مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران این است که اگر قرار است ما برحسب وظیفه و در جایگاه نظارتی بر شهر، تذکراتی را درباره مشکلات موجود مطرح کنیم اما مجموعه شهرداری به آن هیچ توجهی نکند، آیا دیگر به حضور ما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر نیاز است؟

علیرضا نادعلی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری اظهار کرد: ساماندهی تئاتر شهر و بوستان دانشجو را از یک‌سال پیش پیگیری کردیم و اشتباهاتی در تدارک غرفه دست‌فروشان مشاهد کردیم، سبب شده است این قشر جایگاه و پایگاه داشته باشند.

وی افزود: با معاون خدمات شهری شهرداری تهران امروز جلسه برگزار و تصمیم گرفته شد که ساماندهی تئاتر شهر و بوستان دانشجو این هفته انجام شود.

کد خبر 659623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.