آغاز مرحله نخست روکش آسفالت معابر شهر

شهردار خوانسار از آغاز مرحله نخست روکش آسفالت معابر همزمان با هفته فرهنگی خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای آسفالت در ۱۸ محله و معبر، حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در صورت به‌کارگیری این حجم از آسفالت شاهد ثبت یک رکورد خواهیم بود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز مرحله نخست روکش آسفالت معابر همزمان با هفته فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با هفته فرهنگی خوانسار عملیات آسفالت معابر از محلات وادشت و بی دهند آغاز خواهد شد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای آسفالت در ۱۸ محله و معبر، سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در صورت به‌کارگیری این حجم از آسفالت شاهد ثبت یک رکورد خواهیم بود.

شهردار خوانسار با تاکید بر نگاه ویژه به تمام محلات شهر در این اقدام جهادی، خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری به منظور رفع نیازهای تمام محلات که از ابتدا در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، سال جاری نیز با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

احمدی تصریح کرد: در حالی نهضت بزرگ آسفالت از هفته آینده به صورت رسمی آغاز خواهد شد که شهرداری ابتدای سال وعده یک تحول بزرگ در زمینه بهسازی و آسفالت معابر را با شهروندان در میان گذاشت.

کد خبر 659560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.