لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

با توجه به احتمال جدایی جوئل ماتیپ، انتظار می‌رود قرمزها در تابستان امسال به دنبال یک مدافع جدید باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقویت خط میانی تنها چیزی نیست که برای نقل و انتقالات تابستانی در دستور کار لیورپول قرار دارد. درحالی که سران آنفیلد پذیرفته‌اند که قرمزها، باید تیم خود را تقویت کنند، استحکام بخشیدن به خط دفاعی نیز می‌تواند برای یورگن کلوپ مهم و مورد نیاز باشد. از آنجایی که آینده جوئل ماتیپ نامشخص است، گفته شده که این بازیکن ۳۱ ساله به احتمال زیاد در پایان فصل جدا خواهد شد، و با توجه به اینکه جو گومز دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، ممکن است ناگهان نیاز به یک مدافع میانی جدید وجود داشته باشد. اما چه کسی برای لیورپول در دسترس است. رسانه GOAL، نگاهی به چند نامزد بالقوه دارد:

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

جوشکو گواردیول

گواردیول یکی از ستاره‌های جام‌جهانی قطر و بازیکنی که قرار است در آینده نزدیک انتقال بزرگی را تجریه کند، او مورد توجه تعدادی از باشگاه‌های بزرگی از جمله لیورپول قرار گرفته است.این بازیکن کروات در این فصل برای لایپزیگ نمایش خوبی داشته است و جای تعجب نیست که باشگاه بوندسلیگایی ناامید است که این بازیکن ۲۱ ساله را حداقل برای یک فصل دیگر حفظ کند. ارزش‌گذاری آنها که گفته می‌شود حدود ۹۰ میلیون یورو (۷۸ میلیون پوند / ۹۹ میلیون دلار) است، منعکس کننده این موضوع است.

منچسترسیتی و چلسی نیز به گواردیول علاقه‌مند هستند، او به عنوان یک مدافع میانی سمت چپ بازی می‌کند و گاهی اوقات در دفاع چپ نیز به کار گرفته می‌شود. سرنوشت این مرد کروات هرچه که باشد، احتمالاً در لیگ‌برتر خواهد بود.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

لوی کولویل

بازیکنان برایتون در تابستان امسال بسیار زیر نظر باشگاه‌های بزرگ قرار دارند و لیورپول نیز تفاوتی با این موضوع ندارد. قرمزها، الکسیس مک آلیستر هافبک برایتون را به یکی از اهداف اصلی خود تبدیل کرده‌اند و از تحسین‌کنندگان بزرگ کولویل هستند که در مدت یک فصل قرضی که از چلسی در ورزشگاه آمکس حضور دارد، همه را تحت تأثیر قرار داده است. این بازیکن ۲۰ ساله به عنوان یک ملی‌پوش آینده‌دار انگلیسی و بازیکنی با پتانسیل بازی در بالاترین سطح، در نظر گرفته می‌شود. سرعت، خلق و خو و آرامش او در حفظ مالکیت توپ، برجسته است، اگرچه پذیرفته شده است که برای هر باشگاهی سخت خواهد بود که چلسی را راضی به فروش او کند. صحبت از استمفورد بریج این است که کولویل فصل آینده بخشی از ترکیب آبی‌ها خواهد بود، اما او احتمالاً در مورد زمان بازی خود، اطمینان می‌خواهد و اگر آنها به این ستاره تضمین‌های لازم را ندهند، احتمال جا به جایی در تابستان زیاد است.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

آنتونیو سیلوا

نام آنتونیو سیلوا یکی دیگر از مدافعان میانی دیگری است که برای انتقال با پولی هنگفت مطرح می‌شود، او دوران درخشانی با بنفیکا تجربه کرده و هم در لیگ داخلی و هم در لیگ قهرمانان اروپا درخشیده است. این ملی پوش پرتغالی که هنوز ۱۹ سال سن دارد، به نظر می‌رسد که برای تجربه یک دوران حرفه‌ای طولانی در سطح بالا، آماده شده است. او احتمالاً مهارت لازم برای پیشرفت در لیگ‌برتر را دارد، اما همانطور که لیورپول هنگام خرید داروین نونز در تابستان گذشته متوجه شد، بنفیکا با هر تیمی به سختی معامله‌ای را انجام می‌دهد، ضمن اینکه سیلوا ارزان نخواهد بود.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

ژورین تایمبر

اگر گزارش‌های اخیر در هلند را باور کنیم، تیم لیورپول می‌تواند برای جذب او آماده شود. نام تیمبر، مدافع آژاکس، با انتقال به آنفیلد مرتبط شده است، و بسیاری از شایعات منطقی هستند. در ۲۱ سالگی، تیمبر در حال‌حاضر، کوله باری از تجربه همراه با پتانسیل بالا را در بازی خود به نمایش می‌گذارد. او یک مدافع‌میانی فوق‌العاده است که در پست دفاع راست نیز فعالیت می‌کند. او مدافعی بلند قد نیست، اما رشدش در آژاکس، به این معنی است که این بازیکن، هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر فنی موفق است، و شایعه شده که بند خرید با قیمت کمتری در حدود ۳۵ میلیون پوند (۴۴ میلیون دلار) در اختیار لیورپول است.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

گونکالو ایناسیو

ایناسیو، یکی دیگر از استعدادهای جوان و مستقر در پرتغال، در حال‌حاضر بیش از ۱۰۰ بازی برای اسپورتینگ انجام داده است و عملکرد او در این فصل حاکی از آن است که به زودی انتقالی بزرگ برایش در کار خواهد بود. نیوکاسل و منچستریونایتد با قیمتی حدود ۴۰ میلیون پوند (۵۱ میلیون دلار) برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله در تلاش هستند. لیورپول، رزمه یک بازیکن دیگر اسپورتینگ، مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای را بررسی کرده است و اگر گزارش‌های درخشانی در مورد ایناسیو نداشته باشد، جای تعجب خواهد بود که به سراغ جذب گزینه دوم برود.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

کیم مین جائه

کیم مین جائه یکی از ستارگان ناپولی در راه کسب عنوان قهرمانی سری‌آ است. پس از جدایی از فنرباغچه در تابستان گذشته، او در اولین فصلش در ایتالیا، عملکرد خیره کننده‌ای داشت. کیم، قدرتمند، سریع و فرمانبردار است، شایعه شده که این بازیکن ۲۶ ساله بند آزادسازی ۴۲ میلیون پوندی (۵۳ میلیون دلاری) در قراردادش با ناپولی دارد، اگرچه به ناچار قهرمان فعلی ایتالیا، مایل است ستاره کره‌ای را با یک قرارداد جدید وسوسه کند. مطمئناً اگر او تابستان امسال در دسترس باشد، تعداد زیادی از باشگاه‌ها مشتاق جذبش خواهند بود. پاری سن ژرمن یکی از تیم‌هایی است که قبلاً علاقه‌اش را برای جذب ستاره ناپولی اعلام کرده است.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

نایف آگورد

یکی دیگر از بازیکنانی که در جام جهانی ۲۰۲۲، همه تحت تأثیر قرار داد، آگورد است که در هفته‌های اخیر پس از بهبودی مصدومیتش، شروع به نشان دادن پتانسیل خود در وستهام کرده است. ملی پوش مراکشی، ۲۷ ساله، هنگام پیوستن به رن در تابستان گذشته، حدود ۳۰ میلیون پوند (۳۸ میلیون دلار) برای چکش‌ها هزینه داشت، و اگر دوباره منتقل شود، هزینه بیشتری برای تیم فعلی خود به ارمغان خواهد آورد، قد او، تهاجمی بودن و سرعت بالا، می‌تواند ستاره‌ای مانند آگورد را برای باشگاهی مانند لیورپول به مهره‌ای جذاب‌تر، تبدیل کند.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

مارک گوهی

یکی دیگر از گزینه‌های لیگ برتری، گوهی است و از زمانی که چلسی را به مقصد کریستال پالاس ترک کرد، خود را به عنوان یک بازیکن ثابت و فوق‌العاده، تثبیت کرد. نام او اخیراً با انتقال به آرسنال مرتبط شده است. این بازیکن ۲۲ ساله به پتانسیل خوب خود می‌بالد، گوهی آنقدر خوب است که در سه بازی ملی برای انگلیس در سال گذشته، به میدان رفته، اما نکته‌ای که بسیار مهم بوده، این است که این بازیکن، دوام و کیفیت خود را نشان داده است و تنها سه بازی لیگ را در دو فصل گذشته از دست داده است.

لیورپول برای جذب کدام مدافع میانی اقدام کند؟

جرارد برانتویت

از زمانی که آبل خاویر در سال ۲۰۰۲ بازیکنی از اورتون را با لیورپول معاوضه نکرده است، اما آیا این موضوع به زودی تغییر می‌کند؟ برانتویت ۲۰ ساله این فصل را به صورت قرضی در PSV آیندهوون گذرانده است، جایی که در کنار کودی گاکپو بازی کرد و عملکرد او به اندازه کافی چشمگیر بوده است که توجه سران لیورپول را به خود جلب کرده است. جذب او، البته، دشوار خواهد بود، زیرا اورتون احتمالاً می‌خواهد ملی‌پوش زیر ۲۰ سال انگلیس را حفظ کند، و حتی می‌خواهد از فروش او به رقبای سرسخت خود اجتناب کند. اما برانتویت نامی است که در آنفیلد مورد توجه واقع شده است.

کد خبر 659559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.