برترین گلزنان لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته ۲۸

لیگ بیست‌ودوم فوتبال ایران به دو هفته پایانی رسیده و همچنان برترین گلزن آن رضا اسدی، بازیکن تراکتور است که یک هافبک است و با تنها ۱۱ گل در آستانه دریافت کفش‌ طلای لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، ۲۸ هفته را پشت‌سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای جمعه و شنبه هفته جاری برگزار شد، جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی دستخوش تغییراتی شد اما جدول گلزنان به مانند قبل باقی ماند.

برترین گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته ۲۸:

۱. رضا اسدی (تراکتور تبریز)؛ ۱۱ گل

۲. محمد عباس‌زاده (تراکتور تبریز)؛ ۱۰ گل

۳. شهریار مغانلو (سپاهان اصفهان)؛ ۱۰ گل

۴. مهدی قایدی (استقلال تهران)؛ ۹ گل

۵. عارف رستمی (صنعت‌مس کرمان)؛ ۸ گل

در شرایطی که هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم به پایان رسید و تنها دو هفته به ایستگاه بیست‌ودوم باقی‌مانده است، همچنان جدول برترین گلزنان بدون تغییر و همچون هفته‌های گذشته پیش می‌رود. رضا اسدی با فقط ۱۱ گل در صدر جدول قرار دارد و محمد عباس‌زاده در کنار شهریار مغانلو با ۱۰ گل هنوز شانس آقای گلی را دارند.

ضمن اینکه در هفته بیست‌وهشتم هیچ‌کدام از بازیکنان فوق که در کورس آقای گلی هستند، گلزنی نکردند تا جدول دست‌نخورده بماند. علاوه‌بر این‌ها شهریار مغانلو هم محروم بود و شانس بازی‌کردن برای افزایش تعداد گل‌های خود را پیدا نکرد. البته ممکن است در دو هفته آتی همه‌چیز تغییر کند و یک مهاجم واقعی بتواند با گلزنی‌های خود صدرنشین برترین گلزنان لیگ برتر شود.

کد خبر 659554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.