بانوان هاکی روی‌ یخ ایران آماده خلق بزرگ‌ترین دستاورد تاریخ

تیم ملی هاکی روی‌ یخ بانوان کشورمان با پیروزی سه بر صفر مقابل سنگاپور، در سومین سال فعالیت خود به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید و حالا شانس فتح قاره‌کهن را مقابل خود می‌بیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های هاکی روی یخ قهرمانی ۲۰۲۳ بزرگسالان بانوان آسیا، پنجمین بازی ملی‌پوشان ایران در برابر تیم نامدار و پرافتخار سنگاپور به انجام رسید و نمایندگان شایسته کشورمان با پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم جواز حضور در دیدار پایانی مسابقات را به‌دست آورند.

ملی پوشان هاکی روی یخ ایران که سه سال از فعالیت‌شان در این رشته می‌گذرد و برای نخستین‌بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته‌اند فردا _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۷ عصر در دیدار پایانی و فینال به‌مصاف تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها می‌روند.

بانوان ایران پس از شکست تیم‌های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی به دیدار نیمه نهایی و جدال با سنگاپور راه پیدا کرده و توانستند به پنجمین پیروزی ارزشمند خود دست یافته و شگفتی خود در اولین حضور آسیایی را کامل کنند.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام‌نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی اعضای تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

ضمن اینکه فرزاد هوشیدری و اعظم سنایی به ترتیب سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان هستند و اویس حسن‌زاده نیز به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی، کاروان اعزامی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را همراهی می‌کند.

کد خبر 659538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.