دستور وزیر ورزش برای رسیدگی به وضعیت تیم امید

وزیر ورزش در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی دستور رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال امید را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، مدتی می‌شود بحث اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی هانگژو مشکلاتی بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال به وجود آمده و گویا موضوع اصلی هم انتخاب نشدن سرمربی و مشخص نبودن لیست اعزامی به این رویداد است.

با اینکه چندی قبل مهدی تاج و امیر قلعه نویی با حضور در کمیته ملی المپیک جلسه ای را با محمود خسروی وفا برگزار کردند و حبیب کاشانی رسما به عنوان مدیر تیم فوتبال امید حکم گرفت، اما بازهم خبری از انتخاب و معرفی سرمربی امیدهای فوتبال نیست.

بعد از جلسه امروز ستاد عالی بازی های آسیایی که امروز با حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، مناف هاشمی مسائلی را در خصوص تیم فوتبال امید مطرح کرد که بار دیگر بر ابهام های اعزام این تیم اضافه کرد.

هاشمی در خصوص دستور وزیر برای تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی امید اظهار کرد: "در ۲ هفته گذشته هم این موضوع را اعلام کردند که جلسات هماهنگی بین سرمربی تیم ملی و حبیب کاشانی برگزار می کنیم تا به سرمربی تیم ملی امید برسیم. فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع تر خود را آماده کند چرا که ما محدودیت زمانی برای ثبت نام تیم ها داریم و باید نهایتا تا ۳۰ اردیبهشت ماه باید رشته های ورزشی، تیم ها و ورزشکارانی که قرار است به این مسابقات اعزام شوند را ثبت نام کنیم. در جلسه امروز هم وزیر ورزش بر این موضوع تأکید داشت که طی یک هفته آینده با فدراسیون فوتبال به جمع بندی برسیم. خواسته وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این است که تیم ملی امید فوتبال کشورمان در این مسابقات شرکت کند، چرا که با توجه به نفراتی که در زیر ۲۳ سال داریم بازیکنان خوبی هستند و حتی می‌توانیم زمینه ای را ایجاد کنیم تا سهمیه المپیک را هم کسب کنیم."

کد خبر 659452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.