خان‌طومان، یادآور شیران خط‌شکن ۲۵ کربلاست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سالروز حماسه کربلای خان‌طومان گفت: اردیبهشت ماه سال ۹۵ رزمندگان غیور و دلاور لشکر خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا، مقاومت عاشورایی را در مقابل جبهه کفر و الحاد به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سالروز حماسه کربلای خان‌طومان اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ رزمندگان غیور و دلاور لشکر خط‌شکن و خط‌نگهدار ۲۵ کربلا، مقاومت عاشورایی را در مقابل جبهه کفر و الحاد به نمایش گذاشتند و بار دیگر شیران خطه شمال جمعی از بهترین سربازان اهل بیت (ع) در دفاع از حریم و حرم، حماسه آفریدند.

سعید کهن‌سال با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) افزود: شهدای مدافع حرم به سه دلیل از ارزش و فضیلت بسیاری برخوردار هستند، یکی از این سه ارزش این است که آنان از حریم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه به دفاع می‌پردازند، دیگری این است که آنان با دشمن در بیرون از مرزهای ایران اسلامی پیکار می‌کنند و امتیاز و ارزش سوم در این است که این شهدا در غربت به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: شهدای خان‌طومان مظلومانه مقاومت کردند، خون این شهیدان شجاع و مظلوم نقطه تحولی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و موجب بیداری ملل اسلامی شد.

وی با بیان اینکه الگوی شهدای ما، امام حسین (ع) و شهدای کربلا بودند، اضافه کرد: شهدا درس آزادگی و غیرت را از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا آموختند و بر همین اساس آنان مصداق بارز و کامل از خودگذشتگی و الگوی عاشقان مکتب حسینی، زینبی شده‌اند.

کهن‌سال ضمن ادای احترام به مقام شامخ و والای شهدای مدافع حرم ایران اسلامی، یاد و خاطره ۱۳ آلاله سرخ خان‌طومان مازندران در اردیبهشت مقاومت را گرامی داشت.

کد خبر 659450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.