عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از عرضه مستقیم گل در معابر پایتخت تا ساماندهی نخاله‌های ساختمانی ابهر و معارفه شهردار جدید رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازارهای گل و گیاه ساماندهی می‌شود / عرضه مستقیم گل در معابر پایتخت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه یکی از طرح‌های ما ایجاد شرایطی برای عرضه مستقیم گل در تمامی معابر شهر است، گفت: ساماندهی بازارهای گل و گیاه از اقدامات در دستور کار است تا تولیدکنندگان بتوانند در این مراکز محصولات خود را به درستی عرضه کنند.

نخاله‌های ساختمانی ابهر در مسیر ساماندهی

رضا حیدری، شهردار ابهر گفت: تدوین شیوه‌نامه اجرایی مدیریت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی آغاز شده و پس از نگارش نهایی به شورای شهر ابهر ارسال خواهد شد.

راه‌اندازی نرم‌افزار «کیف پول شهروندی» / ورود ۲۰۰ اتوبوس تا شهریور به تهران

جلال بهرامی، معاون شهردار تهران گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه دست‌کم ۲۰۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان شود. روند ساخت ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

تعدادی از مجتمع‌های زنجان نواقص ایمنی دارد

محسن پناهی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: طبق نیازسنجی انجام شده تعدادی از مجمتمع‌های شهر زنجان، کمبودها و نواقص ایمنی دارند.

شهردار جدید رشت معارفه شد

رحیم شوقی، شهردار جدید رشت امروز با حضور استاندار گیلان و سایر مسئولان استانی معارفه شد.

پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان افتتاح می‌شود

یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد، اضافه کرد: سرانه فضای سبز رشت از یک مترمربع به هفت مترمربع خواهد رسید.

پروژه اصلاح هندسی میدان تعاون ملایر تا پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: پروژه اصلاح هندسی میدان تعاون و جایگزینی آن با تقاطع دارای چراغ راهنمایی چهار فازه تا پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد و شاهد ساماندهی و نظم ترافیکی در این نقطه و کاهش تصادفات خواهیم بود.

کد خبر 659430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.