به‌کارگیری جوانان انقلابی برای مبارزه با فساد

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه از نیروهای کارآمد، متخصص و نخبه بومی باید در بخش‌های مختلف شهرداری استفاده شود، گفت: اگر به‌دنبال اجرای عدالت و مبارزه با فساد هستیم، باید کارها را به جوانان مؤمن، انقلابی، دانا و کاردان واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی کرباسیان امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید انجام کار در مدیریت شهر تخصصی شود، اظهار کرد: نیروهای جذب شده از نیروهای خدماتی و فنی در شهرداری باید در قسمت‌های تخصصی خود مشغول به‌کار شوند تا کیفیت خدمات شهری افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه از نیروهای کارآمد، متخصص و نخبه بومی باید در بخش‌های مختلف شهرداری استفاده شود، افزود: اگر به‌دنبال اجرای عدالت و مبارزه با فساد هستیم، باید کارها را به جوانان مؤمن، انقلابی، دانا و کاردان واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: نظارت و بازرسی در شهرداری باید به‌نحوی باشد که از به‌کارگیری نیروهای بازنشسته جلوگیری شده، نیروهای متخصص در جایگاه خود مشغول شده و برای جایگاه‌های خالی نیز از طریق برگزاری آزمون نیروی کارآمد متخصص جذب شوند.

وی تصریح کرد: بیشتر خدمات به شهروندان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری ارائه شده است و کیفیت ارائه خدمات به‌ویژه در شش ماهه نخست سال با توجه به حضور گردشگران بسیار مهم است، لذا برنامه این کمیسیون تا پایان شهریورماه سال جاری بر حضور معاونان، مدیران مناطق و سازمان‌ها به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و بیان مشکلات موجود است.

کرباسیان اضافه کرد: بی‌شک نمی‌توانیم تمام خواسته‌ها را عملیاتی کنیم اما با توجه به گزارش‌های ارائه شده، فرآیندها و امور آسیب‌شناسی انجام و مشکلات اولویت‌بندی شده، تلاش می‌شود با پیشنهاد راهکارهای خلاقانه به ارائه با کیفیت خدمات کمک کرد.

کد خبر 659409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.