روایت چند دهه عشق و علاقه به خبر یک پیشکسوت رسانه

اولین نمایشگاه سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثاراستادان و پیشکسوتان رسانه اصفهان با نمایش چند دهه فعالیت‌های رسانه‌ای احمدرضا دهانی در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا دهانی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در افتتاحیه سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثار اساتید و پیشکسوتان رسانه اظهار کرد: جوانی من در این آثار و لوح‌ها است، احساس خوبی دارم که مجدد این آثار به همت مدیر مجتمع مطبوعاتی استخراج و تجدید خاطره شد، امیدوارم این حرکت در مجتمع مطبوعاتی به خصوص توسط پیشکسوتان تکرار شود، اقدام بسیار خوبی است.

وی در خصوص تعداد آثار در این نمایشگاه گفت: تمام آثار را نتوانستم جمع‌آوری کنم، فقط مجموعه‌ای از آن‌ها یک هزار و ۸۰۰ خبر است، آثار مربوط به سه دهه گذشته، از سال ۱۳۶۳ تا کنون است.

این پیشکسوت رسانه با توصیه‌ای به جوانان که در ابتدای کار هستند تصریح کرد: ابتدا عشق به خبرنگاری اهمیت دارد و بعد از آن دوره‌های آموزشی، بنده طی این سال‌ها دوره‌های زیادی شرکت کردم که اولین دوره ۸۰ ساعت با حضور دکتر اسماعیلی بود، ابتدا عشق و علاقه مهم است و بعد از آن آموزش‌های لازم، تحصیلات مرتبط هم مکمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عشق و علاقه در این حیطه مهم‌ترین فاکتور است، من زمانی که خبرنگار بودم، به غیر از تولید محتوا، سرپرستی یک روزنامه را به عهده داشتم و مدیر دفتر یکی از مسئولین استان هم بودم علاوه بر این موارد در فیلم و سریال نیز سررشته داشتم و در کنار آن کار نویسندگی و داستان‌نویسی و شعر و ورزش رزمی هم انجام می‌دادم در واقع اکثر اوقات شب تا صبح کارها را انجام می‌دادم.

دهانی افزود: آن زمان عکاس نبود وعکس‌ها را به سختی تهیه می‌کردیم، روزگار خیلی سختی بود، جوانان باید از تجارب آن زمان استفاده کنند، عکس‌ها را به سختی با اتوبوس به تهران می‌رساندیم تا برای خبر فردا چاپ شود، سختی‌های زیادی تحمل کردیم اما کارمان را انجام می‌دادیم، برای تولید محتوا شب تا صبح چندین بار می‌نوشتم تا مطلب خوبی برای چاپ آماده شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه آثار احمدرضا دهانی از شانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 659398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.