۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در کاشان پر و مسدود شد

مدیر منابع آب شهرستان کاشان گفت: ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان پر و مسدود شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، محمدرضا نرجسیان با بیان اینکه ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان پر و مسدود شد اظهار کرد: ۴۰ دستگاه کنتور حجمی هوشمند نیز در سطح شهرستان بر روی چاه‌های مجاز نصب شده که به کنترل میزان مصرف آب کمک شایانی نموده است.

وی اضافه کرد: نصب کنتورهای هوشمند برای جلوگیری از کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و پیشگیری از پدیده فرونشست بسیار مهم می‌باشد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز و برداشت بی‌رویه آن و همچنین حفظ منابع آبی شهرستان، همکاری و مشارکت مردم را می‌طلبد.

نرجسیان با اشاره به برگزاری جلسه‌های کارگروه سیل در این شهرستان در ادامه افزود: چهار هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان کاشان رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی تصریح کرد: با دستور دادستان محترم شهرستان کاشان، همکاری نیروی انتظامی و تلاش و پیگیری‌های مستمر منابع آب شهرستان کاشان اراضی واقع شده در حریم و بستر رودخانه این شهرستان رفع تصرف شد.

مدیر منابع آب شهرستان کاشان یادآور شد: براساس اولویت‌های مختلف، عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های واقع شده در بازه‌های شهری و روستایی به طور جدی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 659374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.