تلاش شورای ششم شهرکرد برای رفع مشکل سند پارک ملت

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: رفع مشکل سند پارک ملت و بخشی از مجتمع فناوران یک شهرکرد و ترمینال مسافربری و میدان میوه باید در دستور کار اداره‌ کل راه‌وشهرسازی استان قرار گیرد و شورای ششم پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: حق و حقوق شهرداری همان حقوق مردم و به‌عبارتی حق‌الناس است و اگر نتوانیم حقوق شهروندان را وصول و خدمات به‌روز به مردم ارائه دهیم، مدیون شهروندان می‌شویم.

وی با بیان اینکه حقوق شهرداری شهرکرد در مورد منظریه پرداخت نشده است، افزود: امیدوارم در کمترین زمان ممکن این موضوع انجام شود تا شهرداری برنامه مدون تهیه شده برای منظریه را آغاز کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: رسیدگی به حقوق شهرداری شهرکرد در تمام حساب‌ها در اداره کل راه‌و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری تاکنون نهادینه نشده است.

وی ادامه داد: واگذاری زمین به‌منظور فعالیت متمرکز اصناف مختلف شهرکرد در مکان‌های تجمیعی باید به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی انجام شود تا علاوه بر ارائه به‌موقع خدمات شهری بتوان استقرار، سیاست‌گذاری و مدیریت شهری را در این حوزه انجام داد.

بیاتی با اشاره به افزایش چشمگیر قیمت‌ها و هزینه‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری گفت: اگر اداره‌کل راه‌و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری هر چه سریع‌تر محله منظریه را به شهرداری شهرکرد واگذار نکند، دیگر توجیهی برای پذیرفتن این مهم با ۲,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر رئیس‌جمهور به این استان وجود ندارد و باید قیمت‌ها بر اساس نظر کارشناسی به‌روزرسانی شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: اگر اداره‌کل راه‌و شهرسازی استان تعهدات خود را در محله منظریه به شهرداری عملیاتی نکند، شورای اسلامی شهر نمی‌تواند تمایلی برای پذیرفتن آن داشته باشد، لذا باید قیمت‌ها بر اساس نظر کارشناسی به‌روزرسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل سند پارک ملت و بخشی از مجتمع فناوران یک شهرکرد و ترمینال مسافربری و میدان میوه باید در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد و شورای ششم پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام می‌دهد.

بیاتی ادامه داد: روند فعالیت تعدادی از پروژه‌ها به‌گونه‌ای است که ابتدا باید مشکل تملک آن‌ها رفع شود و اگر مالکان آن مشخص نیستند، باید از طریق دادستانی و مراجع قضائی اقدام شود.

کد خبر 659370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.