عملیات اجرایی احداث تقاطع‌های غیرهمسطح شهرکرد باید سریع‌تر آغاز شود

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری مرکز چهارمحال‌وبختیاری باید هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در تقاطع چهارراه آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله کاشانی را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغ‌پور امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: شهرداری مرکز چهارمحال‌وبختیاری باید هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در تقاطع چهارراه آیت‌الله طالقانی و آیت‌الله کاشانی را آغاز کند.

وی افزود: شهرداری شهرکرد و پیمانکاران زیرمجموعه حوزه مدیریت شهری در مرکز چهارمحال‌وبختیاری نسبت به نصب تابلوها و بنرهای اطلاع‌رسانی در مورد مشخصات طرح‌ها و برنامه زمان‌بندی اجرای آن در محل پروژه با هدف شفافیت اطلاع‌رسانی به شهروندان باید اقدام کنند.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: برای تأمین آب مورد نیاز مجتمع دامداران ناحیه غرب شهرکرد از تخصیص‌های جایگزین قانون توزیع عادلانه آب بهره‌گیری شود.

وی ادامه داد: به‌منظور کنترل جوانان و دانش‌آموزان و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه پیشنهاد می‌شود بلیت نیم‌بهای ورزشگاه‌ها و استخرهای شنا به جوانان اختصاص داده شود تا اوقات فراغت آن‌ها در فضایی سالم و به‌دور از هیجان‌های مخرب سپری شود.

چراغ‌پور با اشاره به ضرورت مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

رعایت عدالت باید از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری باشد

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه اظهار کرد: اولویت‌بندی در تملک‌های مرتبط با تعریض خیابان‌ها و توسعه فضای شهری مرکز چهارمحال‌وبختیاری باید مورد توجه باشد.

وی افزود: رعایت عدالت، توجه به قانون و تساوی در اجرای آن باید از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد باشد.

ساز و کار علمی برای ارزیابی مدیران شهرداری‌ها آماده شود

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: ساز و کار علمی برای ارزیابی مدیران شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری مرکز چهارمحال‌وبختیاری باید آماده شود.

وی توجه به کارکردهای دینی، فرهنگی و اعتقادی در طرح‌های مختلف را ضروری دانست و افزود: در این راستا نقش و کارکرد مساجد تأثیرگذار، عمیق و دقیق است.

کد خبر 659367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.