منچستریونایتد مصمم به جذب هم‌تیمی سردار آزمون‌

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* اریک تن‌هاخ می‌خواهد در تابستان امسال جرمی فریمپونگ مدافع بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.

* گفته شده است که بیش از ۱۵۰ میلیون پوند برای خرج کردن در تابستان امسال در اختیار میکل آرتتا قرار خواهد گرفت و او در تلاش است تا آرسنال را تقویت کند.

دیلی تلگراف:

* چلسی اگز مطمئن باشد که مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی دائمی باشگاه قراردادش را منعقد می‌کند، تلاش خواهد کرد تا آندره اونانا دروازه بان اینترمیلان را در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

دیلی میل:

* طبق گزارش‌های جالب که جزئیات قرارداد پیشنهادی به جود بلینگهام را فاش می‌کند، این بازیکن قرار است به دومین بازیکن پردرآمد رئال مادرید تبدیل شود.

* طبق گزارش‌ها، وستهم در تابستان امسال، مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند برای فروش هافبکش، دکلان رایس، طلب خواهد کرد، با این حال آنها تلاش می‌کنند تا علاقه باشگاه‌های لیگ‌برتری مانند آرسنال را خنثی کنند.

* طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد تصمیم گرفته است که ووت وهورست را با قراردادی دائمی در تابستان امسال به خدمت نگیرد و اریک تن‌هاخ در عوض فهرستی چهار نفره از مهاجمان جایگزین تهیه کرده است.

* برایتون قرار است جیمز میلنر را با قراردادی یک ساله به خدمت بگیرد و به این ترتیب دوران هشت ساله این هافبک در آن فیلد به پایان برسد.

ایندیپندینت:

* بایرن‌مونیخ معتقد است که همه چیز را برای خرید ۱۰۰ میلیون پوندی تابستانی راندال کولو موانی از اینتراخت فرانکفورت، آماده کرده است، حرکتی که می‌تواند باعث آعاز رقابت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد.

اتلتیک:

* فرانک لمپارد اعلام کرده است به مالکان چلسی کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کنند که فصل آینده، روند بد این فصل تکرار نخواهد شد.

تایمز:

* پس از مذاکرات اخیر، تاتنهام تشویق شده است که بتواند جولیان ناگلزمن را متقاعد کند که فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

* اخبار به روز شده اخیر دولت انگلیس نشان می‌دهد رومن آبراموویچ مخفیانه ۷۶۰ میلیون پوند از دارایی‌های خود را در روزهای قبل از تحریم‌اش، پنهان کرده است.

دیلی اکسپرس:

* پاری سن ژرمن به دنبال پیشنهاد انتقال مایکل اولیس ستاره لیگ‌برتری است که در این فصل تنها دو گل برای کریستال پالاس به ثمر رسانده است.

* منچستریونایتد بیش از یک سال است که با ویکتور اوسیمن برای انتقال به اولدترافورد در تماس بوده است.

ایونینگ استاندارد:

* آرسنال یوسیپ سوتالو مدافع کرواسی را زیر نظر دارد، زیرا در تابستان امسال یک مدافع میانی جدید را هدف قرار داده است.

* اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی تاکید کرده است که قهرمان سری‌آ "به هیچ وجه" ویکتور اوسیمن را در تابستان امسال به فروش نمی‌رساند.

سان اسکاتلند:

* نیکلاس راسکین فاش کرد که امیدوار است با درخشش در تیم رنجرز روزی به چلسی بپیوندد.

* جیووانی ون برونکهورست فاش کرد که بخاطر اخراج از تیم رنجرز "ناراحت" است.

* تیم رنجرز در آستانه جذب پابلو توره، بازیکن جوان بارسلونا است

کد خبر 659358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.