صعود هیجان‌انگیز و تاریخی یاران طیبی و اولادقباد به فینال لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا

تیم فوتسال مایورکاپالما با درخشش حسین طیبی برابر اسپورتینگ به پیروزی چهار بر سه رسید و برای نخستین‌بار راهی فینال لیگ‌قهرمانان اروپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ تیم‌های فوتسال مایورکاپالما اسپانیا و بنفیکا پرتغال مقابل دیدگان ۴۶۵۴ تماشاگر رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این جدال نفس‌گیر و عجیب را پالما با نتیجه چهار بر سه پیروز شد تا برای نخستین‌بار در تاریخ راهی فینال لیگ‌قهرمانان اروپا شود. یاران حسین طیبی و مسلم اولادقباد باید روز یک‌شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۰ به‌مصاف دیگر تیم پرتغالی که سابقه دو قهرمانی در اروپا دارد (اسپورتینگ لیسبون) بروند.

پالما در شرایطی بنفیکا را در مصافی سراسر هیجان و جذابیت شکست داد که حسین طیبی سابقه بازی در این تیم را دارد و انگیزه فراوانی داشت تا با از پیش‌رو برداشتن بنفیکا، شانس خود و تیمش را برای تحقق رویای دیرینه به حقیقت دربیاورد. حسین طیبی دقایق ۲ و ۱۸، مانکوسو دقیقه ۵ و کاینان دقیقه ۲۲ گل‌های مایورکاپالما را به‌ثمر رساندند و سه گلی که اسپورتینگ به‌وسیله چیشکالا، لئو گیگل و گونسالو سوبرال در دقایق ۱۹، ۲۱ و ۲۵ وارد دروازه پالما کرد جوابگو نبود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو ستاره پالما هستند که حالا فقط یک‌گام تا فتح قاره‌سبز به‌همراه سبزپوشان اسپانیایی فاصله دارند؛ طیبی به‌قدری پس از این پیروزی بزرگ خوشحال بود که دیگر نتوانست جلوی خودش را بگیرد و اشک‌هایش در آغوش هم‌تیمی‌ها سرازیر شد.

کد خبر 659355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.