توجه به حمل‌ونقل عمومی راهکار رفع مشکل ترافیک شهرکرد است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ترافیک از دغدغه‌های مهم مردم این شهر به‌ویژه در بخش مرکزی است، گفت: استفاده و توجه به حمل‌ونقل عمومی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای رفع مشکل ترافیک شهرکرد است که در این راستا نوسازی ناوگان این بخش در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: انسجام و اتحاد اعضای شورای این دوره در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی توسط شهرداری بسیار حائز اهمیت و دلیل اصلی موفقیت مجموعه مدیریت شهری در رسیدگی به مطالبات مردم است.

وی افزود: تصمیم جدی در شورای اسلامی شهر برای بازکردن گره‌های ترافیکی شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح شهری گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: در شورای دوره پنجم توافقات با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای اجرای پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح درون‌شهری انجام و مطالعات پیشنهادی ویژه تقاطع غیرهمسطح میدان معلم، تقاطع غیرهمسطح خیابان‌های آیت‌الله طالقانی _ آیت‌الله کاشانی، اتصال غیرهمسطح خیابان بوعلی سینا جنوبی به کمربندی شهید حسینعلی ترکی نیز آغاز شد که این شورا برای عملیاتی کردن این پروژه‌ها در سال جاری مصمم است، لذا ناظران در تهیه و تدوین طرح جامع ترافیک و طرح چشم‌انداز ۲۰ ساله برنامه راهبردی پنج ساله را در دست اقدام دارند.

وی ادامه داد: واحد مدیریت ترافیک شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای پروژه تقاطع‌های غیر همسطح درون‌شهری بر اساس اولویت اقدام و در اسرع وقت مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان را دریافت کند.

حیدری گفت: تکمیل طرح‌های اولویت‌دار و انجام مطالبات مردم برای مدیریت شهری ضروری است، بنابراین باید طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح شهری به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها را اجرا و گره ترافیکی شهر را باز کنیم.

وی اجرای طرح عقب‌نشینی خیابان بوعلی و ملت، عقب نشینی مدارس در معابر اصلی شهر و تصویب اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در سطح شهر را گام‌های برداشته شده در راستای باز کردن گره ترافیکی شهر دانست و اضافه کرد: ترافیک از دغدغه‌های مهم مردم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: استفاده و توجه به حمل‌ونقل عمومی به‌عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای رفع مشکل ترافیک شهرکرد است که در این راستا نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است.

کد خبر 659352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.