استانداردسازی دلیل تعطیلی بعضی جایگاه‌های سطح شهر است

مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری یزد درباره تعطیلی بعضی جایگاه‌های CNG، گفت: این تعطیلی به دلیل تعمیر و استانداردسازی است و این جایگاه‌ها از یک تا سه هفته آینده به مدار بهره‌برداری باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی قاسمی صبح امروز - شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه - در بازدید از جایگاه‌های CNG شهر یزد درباره وضعیت این جایگاه‌ها، اظهار کرد: استانداردسازی، اوورهال و تعمیر جایگاه‌های سی ان جی شهرداری قبل از ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت، اما برای اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشود، ادامه این عملیات به بعد از نوروز موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر سه جایگاه شهید دهقان، شهید مدرس و مناجات که از جایگاه‌های اصلی به حساب می‌آید در حال خدمات‌رسانی است که دو جایگاه شهید دهقان و شهید مدرس در حال اوورهال هستند و جایگاه مناجات نیز تا یک هفته آینده برای استفاده شهروندان آغاز به کار می‌کند.

مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری یزد خاطرنشان کرد: جایگاه انبیا نیز به دلیل استانداردسازی تعطیل است که اقدامات لازم انجام شده و این جایگاه تا دو هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

قاسمی تصریح کرد: تمام جایگاه‌های سوخت در مدت زمان مشخص باید اوورهال، تعمیر و استانداردسازی شود و اقداماتی که انجام می‌شود در راستای ارائه خدمات بهتر و بدون مشکل به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اوورهال جایگاه‌های شهید دهقان و شهید مدرس تا سه هفته آینده انجام خواهد شد، گفت: جایگاه شهدای شهرداری (اتوبوسرانی) ظرف دو هفته آینده در دسترس عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 659346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.