مادی مطهری با ۹ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از ساماندهی مادی مطهری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد و گفت: مادی‌ها در تلطیف هوای شهر، سفره‌های آب‌های زیرزمینی، تجمیع آب‌های سطحی، تقویت چاه‌های آب، ارتقای سرانه فضای سبز و ارتقای کیفیت زیستی شهر تأثیرگذار است.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: احیا و باز زنده سازی مناظر طبیعی و نهرها در شهر، از اهمیت بسزایی برخوردار است که اهمیت آن در خصوص نهرها و مادی‌های شهری واقع در منطقه ۹ اصفهان به دلیل نقش و کارکردهای ویژه آن دو چندان است.

وی تصریح کرد: مادی‌ها در تلطیف هوای شهر، سفره‌های آب‌های زیرزمینی، تجمیع آب‌های سطحی، تقویت چاه‌های آب، ارتقای سرانه فضای سبز، توسعه و تبادل هیدرولیکی با محدوده تحت نفوذ برای ارتقای کیفیت زیستی شهر تأثیرگذار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان احیا، نگهداری و توسعه مادی‌ها را از وظایف مهم شهرداری دانست و افزود: ساماندهی مادی کوچه مطهری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ساماندهی مادی کوچه مطهری محله لادان شامل عملیات لاشه چینی، نماچینی سنگی، بدنه‌سازی با استفاده از سنگ مالون، اجرای جداول بتنی به منظور رفع خطر از تردد وسایل نقلیه و اصلاح پل‌های مادی در حال انجام است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: تعریض پل ورودی محله و محوطه سازی اطراف مسجد شامل کف‌سازی، بدنه‌سازی، احداث سکوهای نشیمن، اجرای فلاورباکس و احیای فضای سبز بعضی قسمت‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در این عملیات است.

کد خبر 659343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.