تداوم عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر قزوین

شهردار قزوین گفت: با توجه به افزایش تعداد دست‌اندازها در سطح شهر در پی بارش‌های فصلی، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر شهر از سر گرفته شده است و تا رفع کامل مشکل ادامه دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی ناحیه شهید بابایی خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات لکه‌گیری ناهمواری‌های بلوار سعادت و خیابان شهید بابایی توسط عوامل اجرایی و خدمات شهری منطقه دو انجام شد.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی معابر برای روکش آسفالت در سطح منطقه دو قزوین ادامه دارد، افزود: پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو در این نوبت خیابان پردیس را برای مرمت و روکش آسفالت آماده کرده‌اند.

شهردار قزوین با اشاره به لکه‌گیری و آسفالت ضلع جنوبی کمربندی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: بنا به در خواست رانندگان و شهروندان ضلع جنوبی کمربندی جمهوری اسلامی حدفاصل خروجی خیابان راه‌آهن تا نرسیده به میدان تهران قدیم، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر توسط عوامل اجرایی ناحیه امامزاده علی (ع) مرمت و آسفالت شد.

صباغی با بیان اینکه مرمت و صداگیری دریچه و پل‌های فلزی در ناحیه مینودر در دستور کار است، اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد، پل‌های فلزی بلوار سردار شهید سلیمانی و خیابان حکمت مرمت شد.

وی با اشاره به اجرای لکه‌گیری و ترمیم ترانشه در سطح معابر اصلی و فرعی محلات ناحیه مهدیه، تصریح کرد: این اقدام توسط پیمانکار آسفالت ناحیه به صورت مستمر و روزانه در حال انجام و لکه‌گیری در محله نوروزیان در دست اقدام است.

شهردار قزوین گفت: پاکسازی و شست‌وشوی شبانه انهار سطح شهر به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین اجرا شد.

صباغی افزود: با توجه به افزایش تعداد دست‌اندازها در سطح شهر به دلیل بارش‌های فصلی، تقاضای شهروندان برای رسیدگی به وضعیت معابر افزایش یافته است؛ لذا تولید و تحویل آسفالت به مناطق شهرداری انجام و ۲۰۰۰ تن به منطقه دو، ۱۵۰۰ تن به منطقه سه و ۱۴۰۰ تن به منطقه چهار اختصاص داده شده است.

کد خبر 659319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.