اجرای عملیات روشنایی خیابان‌ها و بوستان‌های شهر زرند

معاون خدمات شهری شهرداری زرند از اجرای نورپردازی و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و خیابان‌های شهر خبر داد.

مهدی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روشنایی معابر و پارک‌ها موجب افزایش امنیت، آرامش خاطر شهروندان و ارتقای سطح کیفی زندگی شهری می‌شود.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در راستای ارتقای امنیت و جلب رضایت شهروندان اقدام به تهیه برنامه‌ای موسوم به طرح جهادی نهضت روشنایی بوستان‌های سطح شهر و نورپردازی معابر کرده است که با اجرای کامل این پروژه شاهد زیبایی سیمای شهر در شب خواهیم بود.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح روشنایی بوستان‌ها، نورپردازی و زیباسازی معابر اصلی شهر طبق تاکید مدیریت شهری به منظور بهره‌مندی شهروندان از جلوه زیبا و مطلوب سیمای شهر و جهت تردد در ساعات تاریکی هوا در شب، ایجاد امنیت و کاهش جرم در بوستان‌ها و پارک‌های شهر، در دستور کار قرار گرفت.

ضیاء‌الدینی گفت: خیابان‌های فردوس، فلسطین، چمران، امام خمینی (ره)، ۱۷ شهریور، بهشتی و بیشتر بوستان‌های محله‌ای شهر از جمله مکان‌هایی است که نورپردازی و اصلاح روشنایی در آنها عملیاتی شده است.

وی افزود: نصب چراغ‌های ال ای دی از نوع وال واشر در دو طرف بلوار شهید سلیمانی و ۱۱ عدد سان لایت نیز در بعضی از معابر شهر انجام شده است.

کد خبر 659316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.