واکنش جالب سرمربی دورتموند به جدایی جود بلینگهام

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند می‌گوید باشگاه از انتشار اخباری مبنی بر اینکه جود بلینگهام، هافبک این تیم در تابستان امسال راهی رئال مادرید خواهد شد، نگران نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مطبوعات اسپانیایی گزارش شده است که بلینگهام به نهایی کردن توافق با مادرید نزدیک است تا او با قراردادی شش ساله به این باشگاه بپیوندد. با این حال، این خبر هنوز توسط هیچ یک از طرفین تأیید نشده است و ترزیچ می‌گوید که طرف آلمانی به چنین گمانه‌زنی‌هایی عادت کرده است، زیرا با موقعیت‌های مشابه در مورد ارلینگ هالند و جیدون سانچو که بعداً به ترتیب به منچسترسیتی و منچستریونایتد پیوستند، رو به رو بوده‌اند

سرمربی دورتموند گفت: "درحال حاضر اخبار از اسپانیا می‌آید، قبل از آن از انگلیس، و قبل‌تر از آن حتی در یک مقطع از فرانسه این خبرها آمده است." سال گذشته خبرها در خصوص ارلینگ بود و سال قبل از آن نیز، جیدون زیر فشار رسانه‌ها بود. ما در چند سال گذشته تجربه زیادی در این زمینه داشتیم. جود هر روز به اینجا می‌آید و تمریناتش را انجام می‌دهد تا در پایان فصل قهرمان آلمان شود. من حتی یک بار هم از او نشنیده‌ام که با باشگاهی همکاری یا صحبتی داشته باشد. ما، بیشتر به این فکر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم شرایط او و تیم را بهتر کنیم. این تنها موضوعی است که من در حال‌حاضر با جود درموردش مشورت دارم. بقیه اتفاقات، موضوعاتی هستند که جایی در اتاق رختکن یا دفتر من ندارند. همه دغدغه ما اکنون این است که کارمان را در این فصل خوب به پایان برسانیم. "

بلینگهام، ۱۹ ساله، هنوز دو سال از قراردادش با دورتموند باقی مانده است، اما گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او، مدتی است که شدت گرفته است. علاوه بر مادرید، لیورپول و منچسترسیتی به ستاره انگلیسی علاقه دارند، اگرچه گفته می‌شود قرمزها به دلیل قیمت درخواستی ۱۲۰ میلیون پوندی (۱۵۲ میلیون دلار) دورتموند، از رقابت برای جذب بلینگهام کنار کشیده‌اند.

بلینگهام در دیدار یکشنبه با وولفسبورگ به دورتموند کمک خواهد کرد تا امیدهای قهرمانی خود در بوندسلیگا را زنده نگه دارد.

کد خبر 659314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.