چلسی‌ فلیکس را قرضی می‌خواهد، اما اتلتیکو پول هنگفتی طلب کرده است!

چلسی می‌خواهد ژائو فلیکس را به صورت قرضی برای فصل آینده هم در اختیار داشته باشد، اما این باشگاه، تمایلی ندارد قیمت درخواستی اتلتیکومادرید برای به خدمت گرفتن دائمی او را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژائو فلیکس در ژانویه به طور موقت به چلسی پیوست و دوران درخشانی را در لیگ‌برتر تجربه کرد و در ۱۲ بازی خود در پرمر لیگ انگلیس، دو گل به ثمر رساند. حالا طبق گزارش موندو دپورتیوو، تیم لندنی می‌خواهد بازیکن پرتغالی را حفظ کند، اما اتلتیکو برای او ۱۰۰ میلیون یورو (۸۷ میلیون پوند/۱۱۰ میلیون دلار) می‌خواهد، که این رقم برای آبی‌ها بسیار زیاد است.

بازگشت قرضی به استمفوردبریج ممکن است تنها گزینه ژائو فلیکس نباشد که قراردادش با اتلتیکو در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، زیرا ایجنت او، (خورخه مندز) به دنبال صحبت با باشگاه‌های دیگر است. پاری سن ژرمن با توجه به از دست دادن لیونل مسی در پایان فصل، به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی در لیست فلیکس قرار گرفته است.

این بازیکن ۲۳ ساله در دوران مربیگری گراهام پاتر، سرمربی قبلی چلسی، بازیکن مهمی بود، اما زمان بازی او از موقع حضور موقت فرانک لمپارد، کاهش یافته است. ستاره سابق بنفیکا در شکست‌های اخیر مقابل برایتون و برنتفورد از روی نیمکت کارش شروع کرد و در شب باخت سه بر یک مقابل آرسنال که همین چند روز پیش برگزار شد، اصلاً به میدان نرفت.

این مهاجم امیدوار است امروز در دیدار با بورنموث، دوباره برای چلسی در میدان حضور داشته باشد.

کد خبر 659313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.