۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
دروازه‌بان تاتنهام فصل را از دست داد

هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم فوتبال تاتنهام دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوگو لوریس کاپیتان تاتنهام در جریان شکست شش بر یک اسپرز در سنت جیمز پارک مقابل نیوکاسل‌یونایتد، دچار مصدومیت شدید شد.

سرمربی موقت لندنی‌ها یعنی میسون تأیید کرده است که لوریس تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود، این درحالی است که تاتنهام به دنبال مبارزه برای راه‌یابی به رقابت‌های اروپایی برای فصل آینده است. اسپرز امروز شنبه، میزبان کریستال پالاس است و جانشین لوریس، یعنی فریزر فورستر، وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد گرفت.

میسون به خبرنگاران گفت: "هوگو این فصل را کاملاً از دست داده است. ما نتایج بدی کسب کرده‌ایم و واضح است که ناامید هستیم، ما در ابتدا از شدت و نوع مصدومیت لوریس می‌ترسیدیم، برای همین، چند آزمایش دیگر روی او انجام دادیم اما او دیگر در این فصل برای ما بازی نخواهد کرد.

میسون در مورد آینده دروازه بان فرانسوی در باشگاه صحبت کرد و بیان کرد: "نمی‌توانم در مورد فصل آینده صحبت کنم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که لوریس همچنان نقش بسیار مهمی برای ما دارد. ما به او نیاز داریم."

تنها یک سال از قرارداد لوریس با تاتنهام باقی مانده است و ممکن است پس از یک فصل ناامید کننده، او این باشگاه را ترک کند. اسپرز در حال حاضر در رده هفتم لیگ قرار دارد، آن هم با ۹ امتیاز کمتر از منچستریونایتد که در رده چهارم جای گرفته است.

این بازیکن ۳۶ ساله، در حال‌حاضر روی ریکاوری پس از آسیب‌دیدگی لگن تمرکز خواهد کرد. ملی‌پوش سابق فرانسوی می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات آتی، گزینه‌های خود را ارزیابی کند زیرا تنها یک سال از قرارداد فعلی‌اش با تاتنهام باقی مانده است.

کد خبر 659311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.