۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس به مصاف پیکان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، امروز _ شنبه _ شانزدهم اردیبهشت ماه _ دو تیم پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

خط دروازه؛ بیرانوند سنگربان مورد اعتماد گل‌محمدی

بدون تردید مطابق با روال هفته‌های گذشته کادرفنی پرسپولیس ترجیح می‌دهد علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قرمز پوشان قرار بگیرد تا خیال هواداران این تیم از بابت خط دروازه راحت باشد.قطعاً سنگربان ملی پوش پرسپولیس در بازی برابر شاگردان مجتبی حسینی انگیزه فراوانی برای ثبت کلین شیت دارد چراکه هم اکنون بیرانوند با پانزده کلین شیت در جایگاه نخست بهترین دروازه‌بانان لیگ قرار دارد و با بسته نگه داشتن دروازه سرخ‌ها می‌تواند رکورد خود را ارتقا دهد.

مدافعان؛ یک شب نسبتاً آرام برای مدافعان قرمز پوش

اگرچه شاگردان مجتبی حسینی تا کنون تیم‌های مدعی همچون سپاهان و استقلال را متوقف کرده‌اند اما در خط حمله نسبت به رقیب پر مهره خود کمی ضعیف تر هستند و همین عامل سبب می‌شود برخی‌گمان کنند مدافعان پرسپولیس شب نسبتاً آرامی را برابر پیکان تجربه کنند.در هر حال به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای تقابل با تیم مجتبی حسینی مرتضی پورعلی گنجی و علی نعمتی را در خط دفاع میانی قرار دهد و برای مدافعان کناری نیز از تکنیک و سرعت دانیال اسماعلی فر و وحید امیری بهره ببرد. بنابراین به احتمال فراوان این چهار بازیکن خط دفاع قرمز پوشان مقابل پیکان را تشکیل دهند.

هافبک‌ها؛ این هفته سرلک در خط میانی نیست

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم یکی از هافبک‌های خلاق خود یعنی میلاد سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما بدون تردید قرمز پوشان پایتخت برای خط میانی خود بازیکنان تاثیر گذار زیادی دارند که می‌توانند به خوبی جای خالی سرلک را برابر پیکان پر کنند.در هر حال به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی به دلیل اهمیت فروان تقابل با شاگردان مجتبی حسینی، از بازیکنانی همچون سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی در کمربند میانی زمین استفاده کند تا مهاجمان این تیم مشکلی از بابت ایجاد موقعیت نداشته باشند.

مهاجمان؛ آل کثیر آماده آتش بازی در خط حمله

در بازی‌های اخیر پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با قرار دادن آل کثیر در خط حمله پیروزی های مهمی را کسب کرده است و باتوجه به درخشش این بازیکن پس از مدت‌ها دوری از ترکیب پرسپولیس به احتمال فراوان کادرفنی سرخ ها برابر پیکان از چارچوب شناسی آل کثیر استفاده کند. شاید بتوان گفت محمد عمری نیز می‌تواند در کنار وی خط آتش تیم گل‌محمدی مقابل شاگردان حسینی را تشکیل دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، محمد عمری و عیسی آل کثیر.

کد خبر 659298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.