۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
عذرخواهی لیونل مسی از پاریسی‌ها

لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی پس از سفر به عربستان سعودی، توسط تیم فرانسوی تنبیه شد و انتظار نمی‌رود در بازی مقابل تروا و آژاکسیو حضور داشته باشد. ستاره آرژانتینی در واکنش به این اتفاق، از باشگاه و هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد و گفت که فکر می کرده بعد از بازی مقابل لوریان، یک روز تعطیل خواهد بود و به همین دلیل هم نمی‌توانسته سفرش را لغو کند.

مسی در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی منتشر کرد و گفت: «سلام. من می‌خواستم این ویدئو را بعد از همه حواشی با شما در میان بگذارم. اول از همه، دوباره از هم تیمی‌هایم در باشگاه عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کردم که قرار است مانند همیشه، پس از بازی، روز تعطیلی را در پیش داشته باشیم. من سفر به عربستان را قبلاً هم ترتیب داده بودم که یک آن را لغو کرده بودم و نتوانستم بروم. یک بار دیگر بابت کاری که کردم عذرخواهی می‌کنم. بنابراین من اینجا هستم و منتظرم ببینم باشگاه می‌خواهد چه کار کند، من تصمیم باشگاه را می پذیرم‌."

محرومیت مسی توسط پاری سن ژرمن باعث شد رسانه‌ها ادعا کنند که برنده جام جهانی، آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام داده است. تنها پنج بازی باقی مانده است و گفته می‌شود این مهاجم تصمیم گرفته است در پایان فصل از OSG جدا شود، بارسلونا و اینتر میامی به عنوان مقصدهای احتمالی او معرفی شده‌اند. هواداران پاری سن ژرمن این هفته در مقابل مقر باشگاه به مسی و هم تیمی‌اش نیمار، اعتراض کردند که باشگاه فرانسوی این اقدام طرفداران را "شرم آور" خواند.

کد خبر 659295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.