تاکید ویژه‌ شورا بر ارتقای اعتماد عمومی و رضایت شهروندان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا تاکید ویژه‌ای بر ارتقای اعتماد عمومی و رضایت شهروندان دارد و در این راستا معتقد است که باید توان و توجهمان بر استفاده از دانش و تجربه باشد که شامل دانش‌بنیان و حوزه‌های هوشمندسازی در تمام فرآیند کسب و کار می‌شود.

مصطفی نباتی‌نژاد در حاشیه برگزاری اولین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش‌بنیان و سی و دومین نشست معاونان حمل و نقل کلانشهرهای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در صورتی که بخواهیم کارها در شهر پیش برود و مسائل شهر حل شود، باید به دو کلید واژه، استفاده حداکثری از فناوری و استفاده حداکثری از مشارکت‌های مختلف مانند نخبگان و مشارکت اجتماعی مردم توجه داشته داشته باشیم.

وی ادامه داد: در استفاده حداکثری از فناوری، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند اشتراک‌گذاری تجارب را بین همه ذینفعان، از سیاست‌گذاران گرفته تا مشتریان مختلف به‌وجود آورد، خیر و برکت این شبکه‌سازی به سمت شهر جاری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مجموعه مدیران کلان‌شهر در این رویداد گفت‌وگو و تشکیک مساعی داشتند، دغدغه‌ها به اشتراک گذاشته شده که این هم به نوعی مزیت این نمایشگاه بوده است، این اتفاق بزرگی است که امیدوارم در سال‌های آینده ادامه پیدا کند و سایر شرکت‌های دانش‌بنیان رغبت پیدا کنند تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

صرفه‌جویی ارزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌

نباتی‌نژاد افزود: امیدوارم به سطح و سرانه اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان افزوده شود، هر یک از کارکنان دانشی که به این شرکت‌ها اضافه می‌شود، شاید صدها هزار دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه داشته باشد، توسط این شرکت‌ها محصولاتی تولید می‌شود که اگر تولید نشود باید با استفاده از فروش نفت این کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: شورا تاکید ویژه‌ای بر ارتقا اعتماد عمومی و رضایت شهروندان دارد و در این راستا معتقد است کت باید تمام توان و توجهمان بر استفاده از دانش و تجربه باشد که شامل دانش‌بنیان و حوزه‌های هوشمندسازی در تمام فرآیند کسب و کار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرآیند کسب و کار شهرداری از جمله تجهیزات، مهندسی و مدیریت ترافیک و هوشمندسازی در حوزه حمل و نقل است که هم ابزاری برای بهبود محصولات و خدمات و نهایتاً رضایت مشتری هم ابزار داده‌ای را به همراه دارد که می‌تواند باعث بهینه‌سازی تصمیم‌ها شود.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: با آرمان و مطلوب مدنظر فاصله زیادی داریم اما با تلاش مجاهدانه نخبگانی که در حوزه ترافیک شهرداری مشغول هستند این مسیر طی خواهد شد.

کد خبر 659252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.