سریال مصدومیت بازیکنان ذوب‌آهن ادامه دارد/ این‌ قسمت: سامان نریمان‌جهان +فیلم

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و تنها اتفاق نیمه‌اول مصدومیت سامان نریمان‌جهان مهاجم ذوبی‌ها بود که منجر به تعویض‌اجباری وی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند.

این دیدار در نیمه‌اول با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رقم نخورد جز اینکه یک مصدوم دیگر روی دست ذوبی‌ها اضافه شد. سامان نریمان‌جهان مهاجم گاندوها در دقایق پایانی نیمه‌اول دچار مصدومیت شد و با برانکارد از زمین بیرون آمد، نریمان‌جهان پس از اینکه به کنار زمین منتقل شد از جای خود بلند شد و به رختکن رفت اما دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

در نهایت یک تعویض‌اجباری برای ذوب‌آهن بین دو نیمه انجام گرفت و سامان نریمان‌جهان به‌دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و روح‌الله سیف‌الهی جای او را در زمین گرفت‌. بدین ترتیب از اول فصل تاکنون چندین قسمت از سریال مصدومیت‌های گاندوها ساخته شد.

کد خبر 659242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.