سامان فلاح رسما ادامه فصل را از دست داد

مجتبی حسینی که پیش‌تر گفته بود سامان فلاح از هفته بیست‌وهشتم می‌تواند پیکان را در لیگ برتر همراهی کند، امروز اعلام کرد مدافع جوان تیمش ادامه بازی‌های فصل بیست‌ودوم را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان فلاح، مدافع جوان و آینده‌دار تیم فوتبال پیکان تهران قرار بود در اردوی تیم ملی با کادرفنی جدید حاضر شود، اما در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ یک بدشانسی بزرگ، اتفاق تلخی را برای وی رقم زد. فلاح بعد از دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، باتوجه به اینکه یکی از مدعوین امیر قلعه نویی به تیم ملی بود، از مجتبی حسینی سرمربی پیکان مرخصی گرفت تا دو روز برای دیدار با خانواده‌اش به شمال کشور سفر کند اما در مسیر بازگشت، اما اتومبیل حامل این مدافع خوب و توانمند فوتبال‌مان دچار واژگونی و سانحه ناگوار شد.

مدافع جوان خودروسازان در این تصادف با یک خوش‌شانسی بزرگ مواجه شد و جان سالم به درد برد، اما باوجود اینکه شکستگی خاصی نداشت، به‌خاطر زخم‌های ایجادشده در بدن و همچنین کوفتگی شدید در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. همچنین یکی از همراهان خود را به تراژیک‌ترین شکل‌ممکن از دست داد و دیگر همراه وی به‌دلیل شدت مصدومیت به کما رفت.

فلاح پس از آن در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت، اما با بهبودی نسبی حالش به بخش انتقال یافت و روزبه‌روز به بهبودی کامل نزدیک شد و در روزهای گذشته شاهد مرخص‌شدن این مدافع ملی پوش از بیمارستان بودیم و فلاح تلاش می‌کرد پس از بهبودی کامل تمرینات خود را شروع کند تا آماده بازگشت به زمین فوتبال شود. سامان فلاح در منزل به استراحت پرداخت و پس از پیدا کردن شرایط جسمانی در تمرینات پیکان پابه‌توپ شد تا به میادین بازگردد.

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس‌خبری قبل از مصاف با فولاد خوزستان اعلام کرد که مدافع ملی‌پوش تیمش تا حدود یک‌ماه آینده شرایط بازی کردن را به دست می‌آورد. بنابراین باتوجه به اینکه طبق برنامه سازمان‌لیگ، پیکان قرار بود در روزهای شانزدهم و بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه دو بازی حساس و مهم خود را با پرسپولیس و سپاهان برگزار کند به‌نظر می‌رسد این مدافع می‌تواند در دو بازی مهم با پرسپولیس و سپاهان بار دیگر تیم خود را همراهی کند.

پدیده لیگ بیست‌ودوم حتی با محافظ مخصوص سر در تمرینات پیکان حاضر و پابه‌توپ شد تا پیش‌بینی‌ها این باشد که سامان فلاح می‌تواند خودروسازان را در هفته‌های پایانی لیگ برتر همراهی کند و در قلب خط‌دفاعی به مجتبی حسینی و یاران خود کمک کند. اما امروز سرمربی پیکانی‌ها در صحبتی متناقض با یک‌ماه قبل خود عنوان کرد سامان فلاح دیگر برای این تیم به‌میدان نمی‌رود و رسماً ادامه بازی‌های فصل را از دست داده است.

کد خبر 659208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.